اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر:

آغاز نامگذاری خیابان‌های شوشتر/ رفع محرومیت از اولویت‌ اقدامات شهرداری است

شهردار شوشتر از آغاز نامگذاری خیابان‌ها و کوچه‌های سطح شهر شوشتر خبر داد و گفت: خروجی تشکیل شورای نامگذاری نصب تابلوهای استاندارد نامگذاری خیابان‌ها و میادین است.

آغاز نامگذاری خیابان‌های شوشتر/ رفع محرومیت از اولویت‌ اقدامات شهرداری است

آرش دُر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: شورای نامگذاری شوشتر در فعالیت گسترده‌ای خیابان‌ها و کوچه‌های بی‌نام شهر را نامگذاری کرده و تابلوهای این خیابان‌ها در حال نصب است.

وی اضافه کرد: تابلوهای نامگذاری میادین در سطح شهر شوشتر همگی بر اساس استانداردهای شهرسازی ساخته و نصب شده‌اند و در آینده‌ای نزدیک بقیه خیابان‌های شوشتر نیز دارای تابلو خواهند شد.

دُر با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر به دنبال رفع مشکلات مردم در این زمینه است، گفت: نامگذاری خیابان‌ها و میادین و نصب تابلو یکی از وظایف شهرداری است که بر اساس قانون در این زمینه اقدام کرده‌ایم.

شهردار شوشتر ادامه داد: شهر شوشتر نیازمند تلاش شبانه‌روزی برای رفع محرومیت است و به این دلیل برنامه‌ریزی‌های وسیعی برای تغییر چهره شهر شوشتر در دستور کار قرار گرفته است.

وی همچنین عنوان کرد: شهرداری شوشتر آماده دریافت طرح‌های مردمی است و امیدواریم در این زمینه مردم ما را برای زیباسازی شهر کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، بسیاری از مناطق تازه تاسیس شهرستان شوشتر که در محدوده و یا حریم شهر شوشتر واقع شده‌اند فاقد نام معابر هستند که این مسئله برای مردم مشکلات زیادی ایجاد کرده است.

بسیاری از مناطق شهری در شوشتر بر اساس نامگذاری مناطق همجوار و یا نوع استقرار آدرس گذاری شده است و باید نامگذاری مناطق شهری در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/72006/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول