اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس:

ویژگی‌های اقتصادی ایران فاکتورهای مهمی برای پیشرفت است

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس گفت: ویژگی‌های اقتصادی ایران فاکتورهای مهمی هستند که برای پیشرفت بیشتر می‌توان به این مزیت‌ها تکیه کرد.

ویژگی‌های اقتصادی ایران فاکتورهای مهمی برای پیشرفت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، کمال فیروزآبادی پیش از ظهر امروز در مراسم روز جهانی استاندارد در شیراز اظهار داشت: انرژی ارزان، منابع معدنی متنوع، نیروی انسانی و بازار مصرف از ویژگی‌های مهم کشور ایران در حوزه اقتصادی است‌ و این ویژگی‌ها فاکتورهای مهمی هستند که برای پیشرفت بیشتر می‌توان به این مزیت‌ها تکیه کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس افزود: امروز کمتر کشوری در دنیا وجود دارد که دارای ویژگی‌های ایران باشد.

وی گفت: ایران اسلامی به لحاظ پتانسیل و ویژگی‌های خدادادی یک کشور بی‌نظیر است که با تکیه به این ویژگی‌های اقتصادی می‌توان به توسعه بیشتر دست یافت.

فیروزآبادی در ادامه با اشاره به اقتدار ایران در حوزه سیاسی خاطرنشان کرد: ‌امروز کشور ما به لحاظ سیاسی در اوج قرار دارد و دنیا ایران را به عنوان یک کشور مقتدر و تاثیرگذار در مناسبات مختلف جهانی می‌شناسد.

وی بیان کرد: اقتدار ایران در دنیا حاصل زحماتی بوده که در سال‌های طولانی کشیده شده است.

در ادامه رئیس سازمان استاندارد فارس گفت:‌ استاندارد یک تعهد نانوشته است که تولیدکننده با چاپ این علامت به آن متعهد می‌شود.

مرتضی رهنما افزود: ‌استاندارد به دنبال کیفیت است و کیفیت چیزی جز رضایت مشتری نیست.

وی تصریح کرد: استاندارد در برگیرنده منافع تمام عوامل ذی‌نفوذ مانند تولیدکننده، مصرف‌کننده و دولت بوده و بر همین اساس در تبیین مبانی استاندارد حضور نماینده دولت، تولیدکننده و مراکز علمی برای رسیدن به اجماع نظر لازم و ضروری است.

به گزارش فارس، مراسم روز جهانی استاندارد با حضور مسئولان استانی، نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و جمعی از تولیدکنندگان در شیراز برگزار شد.

انتهایی پیام/2448/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول