اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان:

برد در کرمانشاه راه صعود را هموار کرد/ جدال جذاب تیم‌های همدانی و کرمانشاهی

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: بازی برابر تیم بعثت کرمانشاه ما را تا حد زیادی برای صعود در مرحله بعد امیدوار کرده است.

برد در کرمانشاه راه صعود را هموار کرد/ جدال جذاب تیم‌های همدانی و کرمانشاهی

هادی گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: خوشحالیم که بعد از پنج هفته به شرایط مطلوب مد نظر کادر فنی تیم، رسیدیم و با سه پیروزی متوالی و ارزشمند به جایگاه اصلی خودمان در جدول دست یافتیم.

وی افزود: تیم فوتبال شهرداری از ابتدای سالی که نماینده بودنش در لیگ دسته 3 مسجل شده بود با برنامه‌ریزی‌های مدون به دنبال آماده کردن یک تیم در خور نام همدان بود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان ادامه داد: حمایت مسئولان باشگاه شهرداری منجر به این شد که با انجام چندین مرحله تست‌گیری تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم.

وی اضافه کرد: در دو هفته اول مسابقات نتوانستیم به هماهنگی برسیم اما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم که در سه هفته اخیر به سه پیروزی ارزشمند و متوالی دست یافتیم.

به گفته گل‌محمدی؛ در هفته پنجم یک فینال زودرس برای تصاحب صدرنشینی بین دو تیم مدعی این گروه برگزار شد که موفق شدیم با گل دقایق پایانی به حق خودمان برسیم و فقط با تفاضل گل در رده دوم قرار بگیریم و قطعاً در هفته‌های بین چهره بهتری را به نمایش خواهیم گذاشت.

وی در ادامه با اشاره به بازی هفته پنجم تیمش برابر تیم بعثت کرمانشاه ابراز داشت: تیم بعثت فراتر از لیگ دسته 3است و نه‌تنها تاکنون باخت نداشته؛ بلکه دروازه‌اش نیز باز نشده بود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان ابراز داشت: ما موفق به شکستن این رکورد شدیم و نخستین تیمی بودیم که دروازه‌ این تیم را باز کردیم.

وی ادامه داد: این تیم به معنای واقعی منتخب استان کرمانشاه محسوب می‌شود و تیم خوب و قدرتمندی را آماده کردند که برای صعود به مرحله بعد یکی از مدعیان گروه دوم لیگ دسته است.

گل‌محمدی با ابراز خرسندی از کسب سومین پیروزی متوالی تیمش در رقابت‌های لیگ دسته 3 تصریح کرد: بازی برابر تیم بعثت کرمانشاه ما را تا حد زیادی برای صعود در مرحله بعد امیدوار کرده و به سه امتیاز ارزشمندی دست پیدا کردیم.

وی گفت: جدال تیم‌های همدانی و کرمانشاهی همیشه جذابیت داشته و دارد و خدا را شاکریم توانستیم در این بازی برنده از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: برای حضوری قدرتمندتر در 6 هفته پایانی تمرینات خوبی را در دستور کار داریم تا بتوانیم نماینده خوبی برای فوتبال همدان در این رقابت‌ها باشیم.

تا پایان هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور تیم فوتبال شهرداری همدان با کسب سه پیروزی و یک تساوی و یک باخت و 10 امتیاز به دلیل تفاضل گل بعد از تیم بعثت کرمانشاه در رده دوم گروه دوم این رقابت‌ها قرار گرفته است.

تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته ششم این رقابت‌ها روز دوشنبه 22 مهر ماه در ورزشگاه شهیدان حاجی‌بابایی مریانج برابر تیم هلال‌احمر ایلام به میدان می‌رود.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول