اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری دربی همدان

دربی همدان تحت‌الشعاع تساوی سرخابی‌ها

تساوی دربی همدان و تأخیر نیروی انتظامی و اعتراضات مکرر مربیان از مهم‌ترین حاشیه‌های مسابقه بین شهرداری همدان و ذوب و فلزات بهار بود.

دربی همدان تحت‌الشعاع تساوی سرخابی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در نخستین هفته مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور دو تیم شهرداری همدان و ذوب و فلزات بهار به مصاف هم رفتند و این مسابقه در نهایت با حساب دو بر دو مساوی شد تا حاشیه دربی روز جمعه پایتخت به هم همدان کشیده شود.

با وجود هماهنگی قبلی مسئولان برگزاری مسابقه هیئت فوتبال، تأخیر 15 دقیقه نیروی انتظامی برای شروع این مسابقه مجتبی کرمی نماینده اعزامی فدراسیون فوتبال را کلافه کرده بود و در حالی که تیم‌ها بعد از گرم‌ کردن برای شروع مسابقه حاضر بودند، ناظر مانع شروع مسابقه شد تا در نهایت سه مأمور وظیفه برای پوشش امنیتی این دیدار به ورزشگاه آمدند.

در حالی که این مسابقه یک مسابقه در حد لیگ دسته سه باشگاه‌های کشور بود اما مسئولان زیادی از جایگاه VIP ورزشگاه شهدای قدس حضور داشتند.

عباس صوفی معاون فرهنگی اجتماعی و رئیس هیئت مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان، حسن محمدی مدیر عامل اسبق این سازمان و مشاور ارشد شهردار همدان، پیمان صادقی مدیر عامل جوان این سازمان و امیرحسین اسکندریان مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان، محمد زارعی مدیر عامل و مالک باشگاه ذوب و فلزات ولیعصر(عج) بهار، مهدی الوندی رئیس هیئت فوتبال شهرستان بهار و خبرنگاران روزنامه‌های همدان پیام، هگمتانه و خبرنگار خبرگزاری فارس و برنا در این جایگاه حضور داشتند.

مجید محمدی‌ابهر، سعید جعفرایوار و سردار نجفی سه داور جوانی بودند که از زنجان برای قضاوت این بازی انتخاب شده بودند که در برخی از مواقع با سوت‌های اشتباه باعث اعتراض مربیان هر دو تیم شدند.

در این بازی قاضی میدان برای جمع‌کردن بازی 6 بار از کارت زرد استفاده کرد که در نهایت منجر به اخراج دروازه‌بان تیم ذوب و فلزات بهار در دقیقه 50 شد در حالی که در یک اتفاق بسیار ساده و ابتدایی داور بازی در دقیقه 35 به این بازیکن به دلیل اتلاف وقت کارت زرد نشان داده بود که باعث تعجب حاضران شد.

چمن ورزشگاه قدس که تا سال گذشته باعث تعریف و تمجید سرپرستان و مدیران تیم‌های میهمان و همچنین ناظران اعزامی از فدراسیون و مسئولان سازمان لیگ بود امسال اوضاع و احوال خوبی ندارد و نه تنها کیفیت مطلوبی نداشت بلکه بلندی چمن آن موجب شد تا بارها توپ در حال بازی در گردش نباشد.

جایگاه خبرنگاران همچنان در اوضاع بدی قرار داشت و باعث شد تا اصحاب رسانه یا در کنار زمین به دنبال اخبار بازی و یا از جایگاه VIP پیگیری مسابقه باشند، در حالی که انجمن ورزشی‌نویسان از مسئولان هیئت فوتبال و اداره ورزش و جوانان خواسته بودند تا اوضاع این جایگاه را در حد معمول بهبود بخشند.

اعلام هشت دقیقه وقت اضافه برای این مسابقه اعتراض زیادی از سوی تیم شهرداری به همراه داشت و معتقد بودند که به دلیل اخراج دروازه‌بان و تعویض اجباری نماینده بهار بیش از 11 دقیقه وقت تلف شده که داور هم با وجود اعلام هشت دقیقه‌ای بیش از 10 دقیقه وقت اضافه لحاظ کرد.

در پایان این مسابقه محمد زارعی مدیرعامل و مالک باشگاه ذوب و فلزات ولی‌عصر(عج) بهار به پرویز ترتیبیان یکی از عکاسان پیشکسوت همدان که به دلیل مشکلات و بیماری ویلچرنشین شده است هدیه نقدی داد که باعث خوشحالی این زحمتکش عرصه ورزش همدان شد.

امیر پیش‌خورد از ذوب و فلزات و محمدعلی عسگری از شهرداری همدان موفق‌ترین بازیکنان هر دو تیم بودند.

این بازی دو بر دو با تساوی تمام شد تا دربی‌ها در ایران با تساوی انس خوبی گرفته باشند.

انتهای پیام/89020/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول