اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان:

در مرحله نخست لیگ 3 هر بازی حکم فینال را دارد

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: برنامه‌ریزی لیگ دسته 3 امسال طوری است که در مرحله ابتدایی برای صعود باید به فکر برد باشیم و هر بازی ارزش شش امتیاز را دارد.

در مرحله نخست لیگ 3 هر بازی حکم فینال را دارد

هادی گل‎‌‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس همدان اظهار داشت: با تصمیم‌گیری مسئولان فدراسیون فوتبال در مرحله نخست مسابقات لیگ دسته سوم، تنها باید با 11 بازی تکلیف تیم‌های صعودکننده به مرحله بعد مشخص شود.

وی افزود: با این شرایط و برنامه اعلام شده تیم‌ها در گروه‌های خود تنها در 11 هفته و با کسب 33 امتیاز فرصت دارند تا بتوانند به مرحله بعد صعود کنند و در بین برترین‌های مرحله نخست مسابقات باشند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به حضور چند تیم مدعی در گروه دوم این مسابقات اضافه کرد: در بین 12 تیم حاضر در این گروه چهار یا پنج تیم شرایط خوبی دارند و با قدرت برای حضور در لیگ 3 تیم بستند که این کار را برای همه تیم‌ها سخت کرده است.

به گفته وی در هفته نخست این مسابقات نتایج‌ها نشان می‌دهد که کار برای صعود برای همه تیم‌های مشکل است و باید از هر بازی چون تک مسابقه است حداقل امتیاز را کسب کرد.

گل‌محمدی با بیان اینکه تیم شهرداری نقده سابقه حضور در لیگ دسته سوم را دارد و با تجربه‌تر از سال گذشته حضور دارد خاطرنشان کرد: با ارزیابی انجام شده از بازی نخست این تیم، شناختی نسبی از تیم حریف پیدا کردیم که امیدواریم بتوانیم با نتیجه و امتیاز از زمین بیرون بیاییم.

وی ابراز داشت: این تیم بسیار جنگنده بازی می‌کند به طوری که در یک بازی خارج از خانه موفق شده با حساب دو بر یک در هفته نخست برابر حریف خود به پیروزی برسد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: به صورت زمینی به نقده سفر کردیم و در حال حاضر در خانه معلم این تیم اسکان داریم و مشکلی برای حضور در این بازی نداریم.

وی با اشاره به اینکه تنها به دلیل صادر نشدن کارت بازی صادق دینی‌خواه همه بازیکنان را در اختیار داریم اضافه کرد: خوشبختانه بدون بازیکن مصدوم و محروم به مصاف تیم شهرداری نقده خواهیم رفت و با توجه به اینکه بازی در خارج از خانه است، هجومی بازی می‌کنیم.

گل‌محمدی با انتقاد از مسئولان هیئت فوتبال همدان که در بازی نخست شرایط خوبی را برای برگزاری مسابقه فراهم نکردند اذعان کرد: بلندی چمن ورزشگاه قدس در بازی برابر تیم ذوب و فلزات باعث شد تا بازی از کیفیت لازم برخوردار نشود و چون ما تیم لیگ دسته سومی هستیم باید همیشه شاهد تبعیض باشیم.

وی افزود: تا شب بازی نمی‌دانستیم زمین مسابقه کجاست و وقتی هم برای بازی به ورزشگاه قدس رفتیم بلندی چمن این زمین باعث شد تا نتوانیم تاکتیکی را که مد نظر داشتیم پیاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان ابراز داشت: شک نکنید اگر شرایط زمین به طور دیگری بود با اختلاف چند گل پیروز میدان بودیم.

وی با اشاره به اینکه شرایط بد زمین باعث شد تا برای ریکاوری بازیکنان دو تا سه روز وقت صرف کنیم عنوان کرد: توپ در زمینی دارای چمن بلند، به سختی گردش پیدا می‌کند و این باعث خستگی بازیکنان شده و فرصت کمی به وی برای تمرینات توپی می‌دهد.

گل‌محمدی یادآور شد: امیدواریم بتوانیم با اقتدار به دور بعد صعود کنیم و در لیگ دسته سوم حضور داشته باشیم.

شهرداری همدان در گروه دوم مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور با تیم‌های ذوب و فلزات بهار، شهرداری نقده، دام و طیور روانسر، برق ارومیه، هرماس تبریز، شهرداری زنجان، شهرداری بانه، پیروزی کامیاران، بعثت کرمانشاه، هلال‌احمر ایلام و آذرکوثر تبریز هم‌گروه است.

شهرداری‌چی‌های همدانی عصر امروز سه‌شنبه 26 شهریور از ساعت 16 باید در ورزشگاه تختی نقده برابر تیم همنام خود شهرداری این شهر به میدان بروند.

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال این مسابقات را سعید رحیمی‌مقدم، رضا نجفی و امیر قوخانه‌چی از استان آذربایجان‌شرقی قضاوت خواهند کرد.

انتهای پیام/89020/ق40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول