اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان:

با تیم 100 درصد بومی در فکر صعود هستیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: با استفاده از قابلیت بازیکنان بومی در سطح استان در اندیشه صعود به دور دوم و در نهایت لیگ دسته دوم هستیم.

با تیم 100 درصد بومی در فکر صعود هستیم

هادی گل‌محمدی در حاشیه تمرین عرق‌گیری تیمش برای برگزاری داربی شهر همدان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: در نخستین بازی مسابقات فصل لیگ دسته سوم امسال بنا بر قرعه باید برابر تیم هم‌استانی ذوب و فلزات بهار صف‌آرایی کنیم.

وی افزود: لیگ امسال بسیار سخت‌تر از سال‌های قبل شده و در دور نخست باید فقط تک بازی انجام بدهیم و این کسب نتیجه و برد کار را مشکل کرده و هر بازی حکم فینال دارد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به اینکه شرایط امسال به گونه‌ای است که نه فرصت اشتباه داریم نه فرصت جبران یادآور شد: بازی در گروه 12 تیمی باعث شده تا حساسیت زیادی برای همه تیم‌ها به وجود بیاید و هر بازی امتیاز خاص خودش را خواهد داشت.

به گفته وی تیمی که برای صعود بسته می‌شود باید از 11 بازی که پیش‌رو دارد 21 تا 25 امتیاز را کسب کند و باید از هر بازی با امتیاز خارج شود که در این میان هجومی کردن تیم‌ها و استفاده از بازیکنان با قدرت‌ بدنی بالا بسیار اهمیت دارد.

گل‌محمدی در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی فارس همدان مبنی بر اینکه چند درصد از بازیکنان تیمش بومی و مابقی غیر بومی هستند خاطرنشان کرد: با برنامه‌ای که از ابتدای فصل در دستور کار باشگاه قرار داده شد و به پیشنهاد کادر فنی بوده سعی شد از بازیکنان استان استفاده شود و باید با افتخار بگوییم که تیم شهرداری همدان 100 درصد بومی وارد گردونه مسابقات لیگ 3 امسال شده است.

وی ادامه داد: برای بازی امروز ضمن شناختی که از حریف و تیم هم‌استانی خودمان داریم و همچنین امتیاز بازی در خانه سعی شده تا هجومی‌تر بازی کنیم تا  دست پر از بازی خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به اینکه چند بازیکن خود را به دلایل مختلف در اختیار ندارد ابراز داشت: امین یادگاری و حسین زرین‌چنگ، به دلیل مصدومیت در اختیار تیم نیستند و مجوز و کارت بازی صادق دینی‌خواه هم صادر نشده است.

وی اضافه کرد: هشت هفته پرفشار را برای آماده‌سازی تیم تحمل کردیم و با انجام چندین بازی تدارکاتی دوستانه سعی کردیم با شرایط ایده‌آلی وارد گردونه رقابت‌های امسال لیگ دسته سوم فوتبال شویم.

گل‌محمدی در مورد کادر فنی که در این مسابقات با وی همکاری دارند عنوان کرد: حمید شانه‌ای به عنوان کمک‌مربی، محمدرضا مقدادی مربی بدنساز، محمدرضا کیانی مربی دروازه‌بانان و محمود کرمی از پیشکسوتان فوتبال همدان به عنوان سرپرست کنار تیم دسته سومی شهرداری همدان هستند.

وی با اشاره به اینکه در لیست نهایی ارائه به فدراسیون فوتبال پنج جای خالی برای اضافه شدن بازیکنان جدید وجود دارد، در مورد رده‌های سنی بازیکنان تیمش گفت: در رده سنی بزرگسالان سعید بهرامی، رضا فرخزادی، بیژن خوشزارع (دروازه‌بان) پیمان احتظاظی، وحید گلزاری، مجید بیات و بهزاد عرشی (مدافع) رسول جوادی، صادق دینی‌خواه، مجتبی رشیدیان، مهدی توکلیان و حمید سراچی (هافبک) محسن وفایی، سعید باقر، تیمور شکری، حسن ذوالفقاری و علی نوریان (مهاجم) به عنوان اعضای تیم شهرداری محسوب می‌شوند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان  عنوان کرد: در رده سنی زیر 23 سال سعی شده از بهترین استان‌ها استفاده شود به طوری که امین یادگاری، رضا قمری و حسین زرین‌چنگ در خط دفاع مهدی عسگری، کاظم صالحی در پست هافبک و جواد مومیوند، پیمان حشمتی، محمد بالاوند، هومن کامرانی و سجاد قربانی در پست مهاجم در خدمت تیم فوتبال شهرداری همدان هستند.

تیم فوتبال شهرداری همدان در گروه دوم مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور به همراه ذوب و فلزات بهار، شهرداری نقده، دام و طیور روانسر، برق ارومیه، هرماس تبریز، شهرداری زنجان، شهرداری بانه، پیروزی کامیاران، بعثت کرمانشاه، هلال‌احمر ایلام و آذرکوثر تبریز هم‌گروه است.

داربی همدان بین دو تیم شهرداری همدان و ذوب و فلزات بهار امروز سه‌شنبه 19 شهریور ساعت 16:15 در ورزشگاه شهدای قدس همدان با قضاوت مجید محمدی‌ابهر، سعید جعفرایوار و سردار نجفی، حسین کمکی و همچنین نظارت مجتبی کرمی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/خ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول