اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان:

برای صعود محکوم به برد هستیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: تیمی که برای صعود بسته شده، باید در هر بازی به دنبال برد باشد و با توجه به اتفاقات دو هفته قبل در بازی برابر ارومیه محکوم به برد هستیم.

برای صعود محکوم به برد هستیم

هادی گل‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: شرایط در لیگ دسته سوم به شکلی شده که باید از هر بازی با امتیاز بیرون بیاییم که در این میان میزبانی و میهمانی در مسابقات اصلاً توجیهی برای عدم نتیجه‌گیری نیست.

وی افزود: بحث کوچک کردن تیم‌ها در لیگ‌های مختلف که چند سالی است در فدراسیون مطرح و اجرایی شده، رقابت را برای ماندن یا صعود از مراحل مختلف دوچندان کرده است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه در دو هفته نخست نتوانستیم چهره واقعی تیم‌مان را نشان دهیم ابراز داشت: در دو هفته ابتدایی با بی‌دقتی و اشتباهات فردی تنها یک امتیاز گرفتیم و این برای تیمی که مدعی صعود است اصلاً مطلوب نیست.

به گفته وی بازی در خانه و برابر تیم برق ارومیه می‌تواند نقطه عطفی در شروع روند رو به رشد تیم شهرداری باشد که برای برد در این بازی با اعضای تیم هم‌قسم شده‌ایم.

گل‌محمدی ادامه داد: تیمی که برای صعود بسته شده، باید در هر بازی به دنبال برد باشد و با توجه به اتفاقات دو هفته قبل در بازی برابر ارومیه، محکوم به برد هستیم.

وی با اشاره به اینکه همه بازیکنان تیمش به جز تیمور شکری برای این بازی آمادگی دارند افزود: در تمریناتی که در این هفته انجام دادیم برای رویارویی با حریف ارومیه‌ای خود آماده هستیم و تنها با یک مصدوم به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان اضافه کرد: برای بالا بردن روحی بازیکنان و جنگندگی آنها، مسائل روانی را در طول تمرینات در دستور کار کادر فنی قرار دادیم تا بتوانیم از امتیاز میزبانی و بازی در خانه نهایت استفاده را ببریم.

وی تصریح کرد: برای شکست تیم برق ارومیه هم‌قسم شدیم و با توکل به خدا و همت بازیکنان بتوانیم با برد، پیگیر مسابقات در هفته‌های بعد باشیم.

تیم شهرداری نماینده فوتبال همدان در لیگ دسته سوم کشور عصر امروز دوشنبه اول مهرماه از ساعت 15:30 در ورزشگاه شهیدان حاجی‌بابایی مریانج باید به مصاف تیم برق ارومیه می‌رود.

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال محمد محمدامیری به همراه حمید کاوندی و سید جعفر ایوار هر سه از زنجان قضاوت این بازی را بر عهده دارند.

انتهای پیام/89020/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول