اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

حکم شهردار زنجان به زودی ابلاغ می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به قول وزارت کشور در مورد تعیین تکلیف شهردار جدید زنجان گفت: حکم شهردار زنجان به زودی ابلاغ می‌شود.

حکم شهردار زنجان به زودی ابلاغ می‌شود

آراض ضیایی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به پیگیری‌های به عمل آمده در مورد تعیین تکلیف شهردار جدید زنجان اظهار داشت: این پیگیری توسط یکی از اعضای شورا به صورت مداوم در حال انجام است.

وی با نادرست خواندن شایعات موجود در مورد عدم تطبیق مدرک تحصیلی محسن امین با سمت شهرداری افزود: وی سه مدرک تحصیلی شامل دو مدرک کارشناسی ارشد و یک مدرک دکترا ارائه کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه محسن امین منتخب شورای شهر زنجان برای شهرداری زنجان به زودی تصویر مدرک تحصیلی خود را به وزارت کشور ارائه می‌دهد، اضافه کرد: بر اساس گفته مسئولان، وزارت کشور به زودی مستندات مربوط به امین را بررسی و حکم وی را ابلاغ می‌کند.

ضیایی تصریح کرد: شایعه موجود فقط در مورد یکی از مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد محسن امین است که وی قول داده به زودی مدرک مورد نظر را از دانشگاه محل تحصیل اخذ و به وزارت کشور ارائه کند.

شایان ذکر است، شایعه عدم تطبیق مدرک تحصیلی شهردار منتخب شورای شهر زنجان از چند وقت پیش در زنجان پیچیده است.

انتهای پیام/73004/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول