اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای

بیانیه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کرمانشاه تکذیب شد

فعالان ستاد مرکزی انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی در ایام انتخابات ریاست جمهوری در پی انتشار اعلامیه‌ای موسوم به بیانیه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کرمانشاه خطاب به وزیر کشور، تکذیبیه‌ای صادر کردند.

بیانیه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کرمانشاه تکذیب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فعالان ستاد مرکزی انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی در ایام انتخابات ریاست جمهوری در پی انتشار اعلامیه‌ای موسوم به بیانیه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کرمانشاه خطاب به وزیر کشور، تکذیبیه‌ای صادر کردند.

در این متن آمده است: متاسفانه در اقدامی به‌دور از امانت‌داری و اخلاق و بی‌اطلاعی، نام برخی از رؤسا و اعضای ستاد مرکزی دکتر روحانی در برخی شهرستان‌های استان کرمانشاه در بیانیه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کرمانشاه خطاب به وزیر کشور ذکر شده است.

این بیانیه می‌افزاید: به اطلاع همگان می‌رسد فارغ از درستی یا نادرستی محتوای این بیانیه و طی بررسی‌های لازم، نام‌های این افراد تکذیب شده و از درجه اعتبار ساقط است.

این متن تاکید می‌کند: از افراد و جریانات سیاسی درخواست می‌شود در رفتار سیاسی خود، اخلاق‌مداری و امانت‌داری را حفظ کنند. رعایت این موارد در قبال مدعیان تغییر و بهبود وضعیت مضاعف و دوچندان خواهد بود.

این بیانیه تصریح می‌کند: لازم به‌ذکر است متن تکذیبیه برای رؤیت رئیس جمهور محبوب و وزیر محترم کشور ارسال می‌شود.

گفتنی است، در روزهای گذشته بیانیه‌ای از طرف شورای موسوم به هماهنگی جبهه اصلاحات کرمانشاه منتشر شد از آن این‌گونه برمی‌آمد که فعالان ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی در ایام انتخابات ریاست جمهوری اعتراضاتی را خطاب به وزیر کشور مطرح کرده و نمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی را نسبت به عملکردشان بازخواست کردند.

نگارندگان بیانیه تکذیب‌شده، خود را اعضای ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی در ایام انتخابات ریاست جمهوری معرفی کرده بودند و امضای برخی از این افراد را در ذیل بیانیه کذایی آورده بودند که همین موضوع امروز توسط افرادی که از نام آن‌ها استفاده شده بود، تکذیب شد.

انتهای پیام/2700/س/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول