اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نشست هم‌اندیشی شورا با صدا و سیما

رسانه‌ها باید پیوند شورا و مردم باشند

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما باید پیوند دهنده ارتباط و تعامل مثبت شورای شهر و مردم باشند و در این باب به اطلاع‌رسانی شفاف کمک کنند.

رسانه‌ها باید پیوند شورا و مردم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی شورای شهر اردبیل با مدیران صدا و سیما در اردبیل اظهار داشت‌: ما از صدا و سیما انتظار داریم حداقل جلسات رسمی شورا و دستاوردهای آن را اطلاع‌رسانی کنند تا در امر آگاه‌سازی مردم از خدمات شورا یک حرکت مثبت و سازنده صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه اعضای شورا به عنوان منتخبان مردم در سنگر خدمت‌رسانی با تمام توان در دور چهارم حضور پیدا کرده و با برنامه‌ریزی‌های دقیق سعی می‌کنند شایسته‌ترین خدمت‌رسانی را انجام دهند، تصریح کرد: شورای شهر چهارم سعی دارد در ابعاد مختلف کارنامه قابل قبولی را ارائه کند و صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها می‌توانند هم در اطلاع‌رسانی و هم پیوند شورا و مردم شایسته و بهتر از این عمل کنند.

سرداری با قدردانی از رسانه‌های مطلوب و خبرگزاری‌ها در پوشش خبری اتفاقات و رویدادهای شورای شهر و تصمیمات گرفته شده به نفع مردم خاطرنشان کرد: ما از صدا و سیما نیز انتظار داریم در این باب گام‌های مثبت و سازنده‌ای را بردارد.

رئیس شورای شهر اردبیل اضافه کرد: شورا به عنوان یک مجموعه متشکل و پایبند به خرد جمعی سعی وافری را آغاز کرده تا به هر نحوه ممکن برنامه‌ریزی درستی را در پیشبرد امور شهری انجام دهد که در این باب شهردار نیز همسو و هم هدف با شورا تلاش گسترده‌ای را در سطح شهر انجام می‌دهد تا رضایت مردم جلب شود.

وی بیان کرد: انتظار داریم با تدبیر و امیدی که دولت یازدهم به کار گرفته و توجهی که به شوراها خواهد داشت زمینه و بستر تحولی شورا فراهم آمده و یک حرکت مثبت و رو به جلو را در این حوزه شاهد باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه هم اندیشی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز به تعهدات تولید و پخش برنامه‌های شبکه تلویزیونی و رادیویی سبلان اشاره کرد و ادامه داد: ما سالانه تعهد تولید یک‌هزار و 500 ساعت برنامه تلویزیونی و چهار هزار و 100 ساعت برنامه رادیویی داریم که به عنوان مرکز درجه یک محسوب می‌شود.

عبدالله مددی گفت: به رغم این جایگاه صدا و سیمای مرکز اردبیل سعی کرده با تولید برنامه‌های متنوع و افزایش ساعات پخش این برنامه‌ها دوشادوش مراکز درجه یک حرکت کند.

وی افزود: صدا و سیما در حد بضاعت و توان خود سعی داشته در سال‌های اخیر رویدادهای شهری را اعم از شورا و شهرداری انعکاس دهد و ما همچنان در این سنگر مصمم هستیم خدمات ارائه شده را شفاف و روشن به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

در این جلسه تعدادی از اعضای شورای شهر اردبیل نیز به بیان دیدگاه‌های خود در مورد توجه صدا و سیما به تهیه و پخش برنامه‌های مختلف از شورا تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در مراسمی با حضور فرماندار اردبیل اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان اردبیل مشخص شدند.

براساس رأی‌گیری رضا ارجمند به عنوان رئیس شورا، نادر نعیم به عنوان نایب رئیس و سیمین صفوی به عنوان منشی شورای اسلامی شهرستان اردبیل انتخاب شدند.

همچنین رحیم آقازاده به عنوان نماینده شورای اسلامی شهرستان اردبیل در شورای استان تعیین شد.

در این مراسم فرماندار اردبیل در سخنانی گفت: با تعامل سازنده و احترام به درخواست‌های مردم در حوزه‌های مختلف عمرانی و ‌اجتماعی سعی می‌شود با برنامه‌ریزی دقیق اسباب رضایتمندی مردم فراهم آید.

کاظم دبیر از آمادگی فرمانداری برای تعامل هر چه بهتر با شورای استان خبر داد.

انتهای پیام/62003/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول