اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در همدان:

شورای شهر توسعه شهری همدان را شتاب بخشد

نماینده ولی فقیه در همدان گفت: شورای شهر باید سرعت توسعه شهری همدان را شتاب بیشتری بخشد، زیرا مردم مؤمن و ولایتمدار دارالمؤمنین شایسته بهترین‌ها هستند.

شورای شهر توسعه شهری همدان را شتاب بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار همدان با نماینده ولی‌فقیه در استان همدان دیدار کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در این جلسه اظهار کرد: لازم است با بلندنظری و افزایش سطح بینش‌ها در اداره امور شهر افق‌های روشنی برای توسعه و آبادانی همدان ترسیم کرد.

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌‌محمدی با تأکید بر لزوم همفکری و مشورت در کارها گفت: شورای اسلامی شهر باید مشورت و خرد جمعی را در انجام امور و اخذ تصمیمات مورد توجه قرار داده و از تک‌صدایی و تنگ‌نظری دوری کند.

وی با اشاره به آیه شریفه قرآن کریم مبنی بر اینکه مشورت و استفاده از خرد جمعی در تصمیمات، نتایج مثبت و ارزنده‌ای را در پی دارد، افزود: شورای اسلامی شهر با توجه به جایگاه برجسته‌ای که در بین مردم دارد، می‌تواند با تصمیمات به جا و اثرگذار خود، افقی روشن را برای آینده شهر و شهروندان ترسیم کند.

نماینده ولی فقیه در همدان خاطرنشان کرد: در برخی پروژه‌ها شاهد هستیم هزینه‌های زیادی صرف شده، اما متأسفانه به دلیل اینکه در انجام آنها تفکر و خرد جمعی حاکم نبوده، اهداف به خوبی محقق نشده و پروژه‌ها با کمترین فایده و اثر به بهره‌برداری رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه باید همدان جزو برجسته‌ترین شهرهای کشور باشد، ادامه داد: از لحاظ توسعه کمی و کیفی در مقوله‌های مختلف شهری چندان موفق نبوده‌ایم و در مقایسه با سایر شهرها عقب‌تر هستیم.

محمدی ابراز داشت: امید است شورای اسلامی دوره چهارم به فضل الهی با تصمیمات سازنده و اثرگذار خود بتواند سرعت توسعه شهری همدان را شتاب بیشتری بخشد، زیرا مردم مؤمن و ولایتمدار دارالمؤمنین شایسته بهترین‌ها هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز در این دیدار تعامل، همکاری و همدلی بین مجموعه شورای اسلامی شهر، مدیریت ارشد استان و دستگاه‌های خدمت‌رسان و کسب راهنمایی‌های فکری و معنوی از سوی امام جمعه همدان را ضرورتی انکارناپذیر دانست و گفت: شورای چهارم اهمیت ویژه‌ای برای این موضوع قائل است و همه اعضا بر این تعاملات و همکاری تأکید دارند.

رضا میرزایی اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی شهر همدان معتقدند بدون مشورت و کسب نظر از بزرگان و صاحب‌نظران شهر، کارها به سرانجام مطلوب نخواهد رسید.

وی به ارائه خلاصه‌ای از مسائل پیرامون مدیریت شهری پرداخت و اظهار داشت: با توجه به وضعیت موجود مدیریت شهری و لزوم تحقق چشم‌انداز توسعه شهر همدان، شورای چهارم اصرار دارد که هر چه سریع‌تر جایگاه واقعی پایتخت تاریخ و تمدن ایران را در عرصه‌های مختلف شهری در کشور معرفی کند.

رئیس شورای شهر همدان افزود: شورا در این مسیر از همه ظرفیت‌ها و امکانات به بهترین نحو ممکن استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/89003/ب40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول