اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اردبیل:

اصناف مراقب هجمه فرهنگی بیگانگان باشند

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ما از بازاریان و اصناف انتظار داریم در خط مقدم مقابله با هجمه‌ها و تهدیدهای فرهنگی باشند و اجازه ندهند بیگانگان در این زمینه میدان‌داری کنند.

اصناف مراقب هجمه فرهنگی بیگانگان باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار ابراهیم کریم‌خانی عصر امروز در همایش پلیس، امنیت و اصناف که در سالن هتل دریای اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمنان با سنگین‌ترین هجمه فرهنگی ملت ایران به ویژه جوانان و نوجوانانشان را مورد تهدید قرار دادند که تنها راه برون رفت از این هجمه سنگین حضور با بصیرت در صحنه دفاع از ارزش‌های انقلاب و همچنین دستاوردهای فرهنگی و معنوی است.

وی از بازاریان و اصناف خواست از عرضه پوشاک و حتی مواد غذایی با آرم‌ها و نشان‌های بی‌هویت و بی‌اصالت غربی که حاوی ابتذال است به خریداران جلوگیری کرده و اجازه ندهند آلودگی از این طریق وارد جامعه شود.

کریم‌خانی با بیان اینکه استان اردبیل، استان امن در کشور است، تصریح کرد: این امنیت در سایه همکاری و مشارکت مردم به وجود آمده و به یقین استمرار پیدا می‌کند.

این مسئول نقش اصناف را در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی اعم از پیروزی انقلاب و جنگ هشت ساله یادآور شد و خاطرنشان کرد: امروز هم در جبهه نرم و جنگ اقتصادی با تدین،‌ هوشیاری و بصیرت به عنوان لشگر موافق نظام همراه پلیس جلوی ددمنشی‌های استکبار جهانی ایستاده‌اند.

وی به وجود بیش از 50 اتحادیه صنفی در اردبیل اشاره کرد و بیان داشت: حتی یک مورد تخلف و جرمی از طرف این اتحادیه‌ها به پلیس گزارش نشده که این نشان ‌دهنده وجود تقوا، تدین و ایمان بالای بازاریان و مسئولان اتحادیه‌هاست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده انتظامی استان به همکاری اتحادیه صنوف و پلیس نمره 20 داد و اضافه کرد: در یک سال اخیر ما سعی کردیم با همکاری و تعامل جلوی هرگونه اقدامات سلبی را بگیریم و اجازه ندهیم واحد صنفی پلمپ شود.

کریم‌خانی به شعار هفته نیروی انتظامی با عنوان اقتدار پلیس در سایه مردم‌داری، قانونمداری و روزآمدی اشاره کرد و ادامه داد: مردم‌داری و جامعه محوری پلیس یعنی اینکه نیروی انتظامی امروز خود را نوکر و خدمتگزار مردم می‌داند که این برجستگی در پلیس هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از مردم خواست هرگز در مسیر بازار پول نقد با خود حمل نکنند و بیشتر از کارت‌های الکترونیکی استفاده کنند.

کریم‌خانی توصیه کرد مردم در خریدهای خود به ویژه از طریق کارت‌خوان‌ها رمز کارتشان را خودشان وارد کنند و آن را در اختیار دیگران قرار ندهند.

در این جلسه تعدادی از اصناف و بازاریان استان نیز با تبریک هفته نیروی انتظامی اعلام کردند امنیت یکی از بزرگترین نعمت الهی به بشر است و امروز ما به برکت خون شهدا و جانفشانی و مجاهدت‌های نیروهای انتظامی و امنیتی کشور از این نعمت برخوردار هستیم.

انتهای پیام/62001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول