اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

امانتداری و سرعت عمل از ضروریات مهم پست است

استاندار قزوین گفت: امانتداری، نظم، زمان‌شناسی و سرعت عمل از ضروریات پست در خدمات‌رسانی به مردم است و اگر این امور مهم رعایت نشود اعتماد مردم از این مجموعه سلب می‌شود.

امانتداری و سرعت عمل از ضروریات مهم پست است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد عجم صبح امروز به مناسبت روز جهانی پست در دیدار با مدیرکل و جمعی از مدیران شرکت پست استان اظهار داشت: رعایت امانت‌داری در مجموعه پست موجب جلب اعتماد مردم به آن‌ها می‌شود این امر فوق‌العاده موضوع مهمی است که باید به یک فرهنگ تبدیل شود.

وی افزود: انجام کارهای پژوهشی در خصوص شناسایی خدمات پیشرفت و نوین دنیا و ارائه خدمات بهتر و سریع‌‌تر با توجه به تکنولوژی جدید در افزایش رضایت‌مندی مردم از خدمات پست بسیار مؤثر است.

استاندار قزوین بیان کرد: بحث هزینه‌ها نیز باید در ارائه خدمات مدنظر قرار گیرد و باید سعی لازم در خصوص ارتقای کیفیت و با کم‌ترین هزینه در خدمات‌رسانی به مردم از سوی مجموعه پست انجام شود.

عجم خاطرنشان کرد: شرکت پست اگر بخواهد یک شرکت پویا و فعالی باقی بماند باید در کیفیت و کمیت خدمات خود تجدید نظر کند تا با این امر مشتریان خود را نیز توسعه دهد.

این مسئول ارائه خدمات الکترونیکی را با اهمیت برشمرد و افزود: با توجه به توسعه استان قزوین ارائه خدمات به صورت الکترونیکی در کاهش ترافیک، جلوگیری از آلودگی هوا و رعایت مسایل زیست‌محیطی علاوه بر توجه به مسایل اجتماعی و فرهنگی بسیار مؤثر است.

رحیم برخورداری مدیرکل پست استان قزوین نیز در این دیدار طی سخنانی گزارشی از عملکرد این اداره کل را ارایه کرد.

انتهای پیام/2667/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول