اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دفتر خبری صدا‌و‌سیما در ‌ریگان راه‌اندازی شد

با همکاری صدا‌و‌سیمای مرکز کرمان، نخستین دفتر خبری صدا و سیمای استان کرمان در شهرستان ریگان راه‌اندازی شد.

دفتر خبری صدا‌و‌سیما در ‌ریگان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، ظهر امروز با حضور معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز کرمان‌ دفتر خبری شهرستان ریگان راه‌اندازی شد‌.

محمود میرکمالی معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز کرمان در این مراسم با اشاره به راه‌اندازی دفاتر خبری در شهرستان‌ها اظهار داشت: این دفاتر خبری با همکاری فرمانداری‌ها در سراسر استان کرمان راه‌اندازی می‌شوند که شهرستان ریگان به دلیل همکاری به موقع مسئولان‌ نخستین شهرستان است.

وی گفت: با راه‌اندازی این دفتر تحول عظیمی در منطقه ایجاد می‌شود و امیدواریم مسئولان همکاری تنگاتنگی با این دفتر داشته باشند‌.

میرکمالی افزود: یکی از اولویت‌های این دفتر خبری جذب جوانان است که گروه‌های خبری در این شهرستان‌ها راه‌اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه واحد مرکزی خبر کرمان چهار بخش خبری و دو بخش رادیویی دارد، ابراز داشت: با افزایش این بخش‌های خبری طرفداران خبر نیز افزایش یافته‌اند‌.

میرکمالی گفت: اولویت و ملاک اصلی ما مردم هستند که مشکلات آنها را به گوش مسولین برسانیم، پربیننده‌ترین بخش‌های خبری ما مربوط به پیگیری مشکلات مردم است.

فرماندار ریگان نیز در این مراسم با اشاره به ارسال به موقع و پخش اخبار اظهار داشت: این اخبار در کمترین زمان و به موقع پخش می‌شوند‌.

مجید اعتمادی با تقدیر از راه‌اندازی فرستنده‌های دیجیتال ابراز داشت: با راه‌اندازی این فرستنده‌ها‌ یک‌ اقدامات مؤثر فرهنگی در این شهرستان تحقق یافت‌.

وی افزود: با انعکاس اخبار شهرستان سال گذشته بیش از 8 میلیارد ریال تسهیلات در زمینه کشاورزی ‌به شهرستان ریگان اختصاص یافت‌.

اعتمادی عنوان کرد: شهرستان ریگان ظرفیت‌های فراوانی برای انعکاس و اطلاع‌رسانی دارد.

امام جمعه موقت ریگان با تقدیر از صداوسیمای مرکز کرمان در راه‌اندازی دفتر خبری و فرستندهای دیجیتال این شهرستان گفت: با این دو اقدام تحول بزرگی در شهرستان ریگان صورت گرفته است‌.

وی خواستار انعکاس فعالیت‌های فرهنگی در‌ شهرستان ریگان شد‌.

به گزارش فارس، موسی ملائیان به عنوان مسئول دفتر خبری شهرستان ریگان معرفی شد.

انتهای پیام/80014/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول