اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:

صدا و سیما نسبت به مسائل فرهنگی تولید تلاش کند

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: مدیران و فعالان رسانه‌ای در صدا و سیما باید نسبت به مسائل فرهنگی تولید بیشتر همت بگمارند.

صدا و سیما نسبت به مسائل فرهنگی تولید تلاش کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عبدالوهاب سهل آبادی ظهر امروز در جمع فعالان صنعت اصفهان و مدیران ارشد اقتصادی رسانه ملی در محل خیریه آلا در اصفهان با بیان اینکه رسانه ملی نقش موثر و مهمی برای نجات صنعت و کمک به فعالان صنعتی و تولید کنندگان اقتصادی بر عهده دارد، اظهار کرد: بسیاری از مردم و مسئولان نمی‌دانند که صنعتگران ما در طی سال‌های اخیر در چه شرایط سختی بودند و این رسالت رسانه ملی به عنوان پرمخاطب‌ترین رسانه است که حرف و سخن و درد و دل‌های صنعتگران و تولیدکنندگان را به گوش مسئولان و نمایندگان برسانند و از آنها پیگیر رفع مسائل شوند.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر تحریم‌ها به حد بالای خود رسید و تأثیرات خواه ناخواه بدی را بر صنعت گذاشت و از سویی دیگر هدفمندی یارانه‌ها به عنوان یک طرح جدید اجرا شد که در نحوه اجرا مشکلات زیادی را برای فعالان اقتصادی به وجود آورد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران یادآور شد: در تمام این شرایط دشوار کارفرمایان کار خود را ادامه دادند در حالی که بسته‌های حمایتی و وعده‌های دولت به تولیدکنندگان و بخش صنعت هیچ‌کدام عملیاتی نشد.

این مسئول با انتقاد از ثبت سفارش کالاهای وارداتی و نیز ورود کالاهای قاچاق گفت: در حوزه نساجی و پوشاک با حجم زیادی از کالاهای قاچاق روبه‌رو هستیم و از سوی دیگر تمام مردم کشور به کشورهای دیگر سفر می‌کنند مقدار زیادی از پوشاک را با خود به کشور می‌آورند، در حالی که در کشور پوشاک با کیفیت و پارچه‌های عالی کم نیست و تمام این مسائل دست به دست هم داده تا صنعت نساجی در کشور روز به روز ضعیف‌تر شود.

سهل‌آبادی خطاب به مدیران اقتصادی شبکه‌های مختلف تلویزیونی کشور اضافه کرد: ایجاد فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی و معرفی کارفرمایان جزو وظایف و رسالت‌های صدا و سیما است و معتقدم شایسته است تمثال فعالان اقتصادی که صادقانه اشتغال زیادی انبوه ایجاد کرده و به استقلال و عزت کشور کمک می‌کنند، را بسازند.

وی تاکید کرد: مدیران و فعالان رسانه‌ای در صدا و سیما باید نسبت به مسائل فرهنگی تولید بیشتر همت بگمارند و از وجود اعضای اتاق بازرگانی و تشکل‌های تولیدی و صنعتی بیشتر بهره ببرند و نقطه نظرات و پیشنهادهای آنها را به گوش مسئولان و مردم برسانند.

انتهای پیام/63002/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول