اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیجار:

کارکنان صدا و سیما افسران جبهه جنگ نرم هستند

امام جمعه بیجار بر نقش خطیر و رسالت صداوسیما در برابر هجمه‌های دشمنان تأکید کرد و گفت: کارکنان صدا و سیما افسران جبهه نبرد با جنگ نرم و بد اخلاقی‌های رسانه‌ای هستند.

کارکنان صدا و سیما افسران جبهه جنگ نرم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام علی مرادی ظهر امروز در جریان افتتاح پروژه تکمیل سامانه دیجیتال بیجار که در محل فرمانداری انجام شد ضمن گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امروز صدا و سیما و دستگاه‌های فرهنگی با بداخلاقی های که دشمنان در زمینه جنگ افروزی و رواج فساد و فقر مواجه هستند رسالتی خطیر عهده‌دار هستند.

وی با بیان اینکه صدا و سیما از مراکز مهم و فرهنگ‌ساز در تمامی کشورها است بیان کرد: یکی از راه‌های مقابله ما با نظام سلطه آگاه‌سازی جوانان و رواج فرهنگ اسلامی در فضای فکر و اندیشه آنها توسط صدا و سیما است که انصافا خوب کار می‌کنند.

مرادی تصریح کرد: به برکت خون شهدا و امام راحل امروز در وضعیتی هستیم که پیام انقلاب اسلامی را مردم با جان و دل پذیرا هستند و شیطنت‌های دشمنان در مختل کردن شبکه‌های جمهوری اسلامی ایران با فرستنده‌های ماهواره‌ای نشان از این است که پیام اسامی ما به خوبی مخابره می‌شود.

وی افزود: استکبار جهانی با در پی گرفتن جنگ نرم به دنبال رواج بی‌بندوباری و فقر میان ملل مختلف خصوصا مسلمانان است.

مرادی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس برای تجدید پیمان با شهدا و امام راحل است گفت: باید بر این باور باشیم که جنگ تحمیلی 8 سال طول کشید اما جنگ نرم از همان آغاز انقلاب شروع شده و دشمنان در میدان نبرد و پیکار با تفکرات اسلامی ما هستند و سعی در دور کردن ما خصوصا جوانان از تفکر و فرهنگ اسلامی دارند.

امام جمعه بیجار ادامه داد: امید است در این عرصه جنگ نرم در سایه رهبری امام گونه مقام معظم رهبری همچون گذشته سربلند و پیروز شویم.

وی اظهار کرد: رسانه ملی و صدا و سیما در ایام و عرصه انتخابات اخیر ریاست‌ جمهوری با خلق حماسه سیاسی‌ عالی‌ترین و هنرمندانه‌ترین فعالیت خود را با اصل بی‌طرفی به نمایش گذاشت.

خطیب جمعه بیجار جهاد فکری و فرهنگی را از رسالت‌های صدا و سیما عنوان کرد و گفت: تببین ارزش‌های اسلام و ترویج فرهنگ اسلامی و ایجاد جهاد فکری از جمله وظایف صدا و سیما است.

وی بیداری اسلامی را نتیجه  مقابله با استکبار عنوان کرد و گفت: دشمنان تلاش می‌کنند بیداری اسلامی را از بین ببرند اما بیداری اسلامی شکل گرفته تضعیف شدنی نخواهد بود.

مرادی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: رهبری فرمودند تا دشمن مأیوس نشده پیش خواهیم رفت و ما اکنون همواره دشمن را مأیوس کنیم.

وی تصریح کرد: سخنان شیطنت آمیز اوباما در سازمان ملل مبنی بر اینکه ما در فکر براندازی نظام اسلام نیستیم نشان از یأس آنها از براندازی اسلام و بیانگر پیروزی مسلمانان در تمام جهان است.

این مقام مسئول بار دیگر بر وظیفه خطیر صدا و سیما در مقابله با جنگ نرم تأکید کرد و گفت: انعکاس مطلوب خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و ترویج فرهنگ ناب اسلام میان مردم و جوانان در مقابل هجمه‌های دشمنان کار بزرگی است که صدا و سیما عهده دار آن است.

خطیب جمعه بیجار در پایان از زحمات مدیر کل صدا وسیمای مرکز کردستان در زمینه راه‌اندازی شبکه‌های دیجیتال در این شهرستان و همچنین از خبرنگاران شهرستان بیجار خصوصا خبرنگار صدا و سیما در راستای انعکاس سریع و دقیق تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/79015/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول