اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پلیس آگاهی فارس

سارقان 41 ایستگاه صدا و سیما و مخابرات دستگیر شدند

با تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس آگاهی فارس سارقان ایستگاه‌های مخابرات و تلویزیون در این استان دستگیر و 41 سرقت از آنان مشخص شد.

سارقان 41 ایستگاه صدا و سیما و مخابرات دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، رئیس پلیس آگاهی فارس اظهار داشت: در پی وقوع چند سرقت از ایستگاه‌های مخابرات و تلویزیون در سطح شهرستان ممسنی استان فارس و سرقت تجهیزات این ایستگاه‌ها از قبیل گیرنده‌های ایستگاه‌های تلویزیون، مراتب در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ سیروس حیدری افزود: در هنگام تحقیقات از محل سرقت‌ها ماموران به فردی که در آن محدوده در حال تردد بود، مظنون شدند و در بازرسی از کیسه همراه وی یک سیم‌چین، مقداری کابل برق و سه سه‌راهی کشف کردند.

وی با بیان اینکه فرد دستگیر شده برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی این استان منتقل شد، بیان کرد: در بازجویی‌های صورت گرفته سرقت دو کولر گازی از ایستگاه تلویزیون شهرستان ممسنی با همراهی شخص دیگری با یک خودرو پژو 405 از وی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: بلافاصله با توجه به حساسیت موضوع مراتب دستگیری همدست فرد دستگیر شده در دستور کار قرار گرفت و ماموران وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

حیدری ادامه داد: در تحقیقات انجام شده از این فرد 11 سرقت از ایستگاه‌های مخابرات و تلویزیون در شهرستان ممسنی و همچنین30 سرقت در شهرستان‌های کازرون، خانه زنیان شیراز، یاسوج، رستم، دشت ارژن، سپیدان، مرودشت، جاده جم و عسلویه، گچساران، فراشبند و بهبهان با همدستی افراد دیگر کشف شد.

حیدری با بیان اینکه در این مورد سه خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر شدند، گفت: در بازرسی از محل کسب آنان 11 کولر گازی اسپیلت و معمولی، 48 باطری، 45 متر کابل برق، سه ترانس برق، یک پمپ تلمبه‌های آبی کشاورزی و دو موتور کولر کشف شد.

انتهای پیام/2448/ی/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول