اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام مرکز خلیج فارس مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان شد

مراسم تودیع محمود دولت‌کردستانی قائم مقام صدا و سیمای مرکز خلیج فارس که مقرر شده به عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان فعالیت کند، برگزار شد.

قائم مقام مرکز خلیج فارس مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، وحید کمالی مدیرکل مرکز خلیج فارس دوشنبه شب در مراسم تودیع قائم مقام سابق این مرکز، گفت: تودیع، رفتن از سنگری به سنگر دیگر است و آمدن و رفتن حدیث همیشگی است، ولی آنچه می‌ماند کیفیت کار و فعالیتی است که افراد در هر عرصه از خود بر جای می‌گذارند.

وی با اشاره به «اهمیت و حساسیت» کار در رسانه افزود: بار مسئولیت در رسانه بار سنگینی است و ما مامور هستیم که این بار سنگین را به سر منزل مقصود برسانیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس به «یک اصل اساسی» در رسانه اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین اصل در رسانه ملی حفظ اعتماد مخاطب است و از آنجایی که رسانه به صورت روز آمد با مردم ارتباط برقرار می‌کند، آنقدر حساسیت کار در آن بالاست که نمی‌شود لحظه‌ای با شک به آن نگاه کرد و لذا به جاست که با حساسیت و جدیت تمام در این عرصه تلاش کنیم تا اعتماد مردم و مخاطبان به رسانه افزوده شود.

کمالی از تلاش‌ها و همراهی مجدانه محمود دولت کردستانی در سمت قائم مقام مرکز در طول خدمتش در مرکز خلیج فارس تشکر و با اهدای لوح تقدیر و هدیه از وی قدردانی کرد.

کردستانی از ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس است که چهار سال با سمت قائم مقام مدیرکل در صدا و سیمای مرکز خلیج فارس انجام وظیفه کرده و اکنون به عنوان مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان منصوب شده است.

انتهای پیام/88001/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول