اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رنگ و بویی بومی محلی تولید شد

تازه‌های شعر و موسیقی صدا و سیمای خلیج فارس

قطعات اقلیم، رویای فردا و همیشه منتظر عناوین جدیدترین تولیدات حوزه موسیقی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس است.

تازه‌های شعر و موسیقی صدا و سیمای خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، واحد شعر و موسیقی این مرکز، قطعه «اقلیم» را با آهنگسازی و خوانندگی امین جوزانی، تنظیم معین راهبر، شعری از محمدعلی قویدل در ساختار محلی و موضوع پاپ به مدت زمان 3:10 دقیقه تولید و ساخته است.

همچنین قطعه «رویای فردا» با موضوع همدلی به مدت زمان 3 دقیقه با آهنگسازی و تنظیم مهدی آرامباش، شاعر و خواننده ناصر زرجام در ساختار محلی توسط واحد شعر و موسیقی صدا و سیمای خلیج فارس تولید شده است.

قطعه «همیشه منتظر» نیز با موضوع انتظار و مهدودیت با آهنگسازی مهدی آرامباش، تنظیم عمران طاهری، شعری از مهدی دمی‌زاده به خوانندگی رضا نصیری، در ساختار ایرانی محلی و مدت زمان 3 دقیقه توسط واحد شعر و موسیقی صدا و سیمای خلیج فارس تولید شده است. 

یادآور می‌شود سه اثر تولید شده در واحد شعر و موسیقی صدا و سیمای خلیج فارس، ضمن تصویب در مرکز موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما مجوز پخش از شبکه‌های سراسری را نیز دریافت کرده است.

همچنین این واحد چندی پیش نیز با تولید اثر «صدای خاطره» موفق شد به دلیل داشتن جذابیت رسانه‌ای این اثر برای مخاطبان جوان و اجرای مطلوب موسیقی و خواننده تحت عنوان اثر منتخب مرداد ماه 92 شناخته شود و برای بهره‌برداری و پخش در اختیار شبکه‌های رسانه ملی قرار گیرد.

انتهای پیام/88001/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول