اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع ارتقای ایمنی عبور و مرور

برنامه تلویزیونی ویژه کودکان در صداوسیمای مازندران تولید می‌شود

برای نخستین بار در مازندران برنامه زنده تلویزیونی ویژه گروه سنی کودکان با موضوع ارتقای ایمنی عبور و مرور در حال تولید و پخش از سیمای استانی است.

برنامه تلویزیونی ویژه کودکان در صداوسیمای مازندران تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل‌و نقل و پایانه‌های مازندران، برای نخستین بار در مازندران برنامه زنده تلویزیونی ویژه گروه سنی کودکان با موضوع ارتقای ایمنی عبور و مرور در حال تولید و پخش از سیمای استانی است.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل حمل‌و نقل و پایانه‌های مازندران بیان داشت: با توجه به نقش مهم اقدامات فرهنگی و آموزشی در ارتقای دانش ایمنی خانواده‌ها و تاثیر مهم آموزش در سنین کودکی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران با مشارکت صداوسیمای استان، تهیه و تولید برنامه کودک با موضوع مرتبط با قوانین عبور و مرور و نکات ایمنی برای سرنشینان وسایل نقلیه و عابران پیاده را آغاز کرد.

عبدالرضا یدالهی بیان داشت: پس از مراحل پیش تولید، ضبط و پخش زنده تلویزیونی برای 12 برنامه مختلف انجام شد.

وی افزود: این طرح از محل اعتبارات ایمن‌سازی آموزشی مدارس در حال انجام است که هدف آن آموزش مفاهیم ایمنی عبور و مرور و خطرات جاده‌ای به دانش‌آموزان است.

یدالهی اذعان داشت: در سال گذشته 36 مدرسه و در سال جاری 31 مدرسه تحت آموزش قرار می‌گیرند و برای ایمن‌سازی محدوده تردد دانش‌آموزان به مدارس در سال گذشته 35 مدرسه ایمن‌سازی فیزیکی شده و در سال جاری 27 مدرسه مشمول این طرح می‌شود که شامل نصب نوارهای لرزاننده، خط کشی عرضی و نوشتار آهسته و مدرسه در محدوده 250 متری مدرسه برای هشدار به رانندگان عبوری به تردد دانش‌آموزان و کاهش سرعت خودرو خواهد بود.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران اظهار داشت: امید است با استقبال مسئولان و خانواده‌ها از پخش برنامه‌های آموزشی از صدا و سیما روند تولید آیتم‌های تلویزیونی با موضوع ایمنی ادامه یابد.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول