اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران:

سردار آزمون امشب به تیم ملی اضافه می‌شود/ فدراسیون‌ حمایت خوبی داشت

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران گفت: سردار آزمون لژیونر ایرانی تیم روبین کارزان روسیه امشب راهی کرمان می‌شود تا تیم ملی را در سه دیدار مرحله مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا همراهی کند.

سردار آزمون امشب به تیم ملی اضافه می‌شود/ فدراسیون‌ حمایت خوبی داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رحیم میرآخوری ظهر امروز در نشست خبری سرمربیان تیم‌های شرکت کننده در مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا در هتل پارس کرمان اظهار داشت: از میزبانی خوب کرمان و هیئت فوتبال این استان تشکر می‌کنم در حالی که تیم ایران در ساعت سه بامداد به این شهر رسید، اما استقبال خوبی از ما انجام شد و در این چند روز نیز همکاری بسیار خوبی با ما انجام شده است.

وی افزود: شش روز قبل از برگزاری مسابقات به کرمان آمدیم تا با وضعیت آب و هوایی و زمین برگزاری مسابقه بیشتر آشنا شویم‌، تیم در وضعیت مطلوبی قرار دارد و امیدوارم بتوانیم با موفقیت در این مسابقات مجوز صعود به دور بعد مسابقات را به دست آوریم.

میرآخوری پیرامون حضور و یا عدم حضور سردار آزمون لژیونر ایرانی شاغل در لیگ روسیه در این مسابقات گفت: سردار آزمون امشب راهی کرمان می‌شود و به طور حتم در سه دیدار این مرحله تیم ملی را همراهی می‌کند.

وی همچنین در مورد عدم حضور بازیکنان کرمانی در تیم ملی جوانان بیان داشت: علی خلیلی و حسین‌نژاد دو بازیکن کرمانی در دو مرحله از اردوی استعداد‌یابی تیم ملی حضور داشتند، این تیم در مجموع 11 مرحله اردوی استعداد‌یابی و 9 اردوی تدارکاتی برگزار کرد و در نهایت بازیکنانی که از نظر فنی در جایگاه بالاتری قرار داشتند به تیم ملی راه یافتند.

میرآخوری عنوان کرد: این دو بازیکن از حیث اخلاقی و فنی وضعیت خوبی داشتند و قطعا در شناسنامه تیم ملی جوانان این دو بازیکن عضویت دارند، امیدوارم در مراحل بعدی اردوی تیم ملی بتوانیم از این بازیکنان استفاده کنیم.

وی شانس صعود همه تیم‌ها از این گروه از مسابقات را برابر دانست و در مورد دیدار نخست تیم ملی در برابر تاجیکستان ابراز داشت: این تیم فوتبال سرعتی و قدرتی خوبی بازی می‌کند، بازیکنان این تیم قدرت بدنی بالایی دارند و قطعا حریف دست و پا بسته‌ای برای ما نیستند.

میرآخوری افزود: فدراسیون فوتبال طی چند ماه اخیر همکاری و حمایت بسیار خوبی از این تیم داشته است، ما تقریبا هر ماه یک اردوی خارج از کشور برگزار کرده‌ایم ‌در این بین در تورنمنت‌های چین، بلاروس شرکت کرده و در کویت برابر تیم ملی جوانان این کشور بازی کرده‌ایم.

وی در مورد وضعیت چمن ورزشگاه شهید باهنر کرمان گفت: چمن اکنون در شرایط مناسب‌تری نسبت به گذشته قرار دارد، اما شنیده‌ام امروز قرار است هر سه تیم بر روی این چمن تمرین کنند با این وضعیت چیزی از چمن باقی نمی‌ماند، باید برنامه‌ریزی به گونه دیگری بود تا تیم‌ها دو روز قبل از آغاز مسابقات بر روی این چمن تمرین کنند.

میرآخوری در مورد اضافه شدن محمد‌رضا عسکری مربی کرمانی به کادر فنی تیم ملی جوانان اذعان داشت: من این مسئله را نشنیده‌ام.

وی عنوان کرد: پرورش یافته مکتب بانک ملی هستم‌ در این باشگاه رعایت اصول اخلاقی و انضباطی در اولویت بود و قطعا بازیکنان تیم ملی جوانان نیز به این مسئله اشراف کامل دارند که رعایت مسائل اخلاقی و انضباطی در اولویت برنامه‌های من است.

انتهای پیام/80011/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول