اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان عنوان کرد

کرمان آماده برگزاری مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان از تدارک وسیع این هیئت برای برگزاری مطلوب مسابقات فوتبال جوانان قهرمانی آسیا خبر داد.

کرمان آماده برگزاری مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مراد حاج‌جعفری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: مسابقات فوتبال جوانان قهرمانی آسیا از 16 مهر ماه با حضور چهار تیم جمهوری اسلامی ایران، لبنان، تاجیکستان و عربستان صعودی به میزبانی شهر کرمان و در ورزشگاه شهید باهنر برگزار می‌شود.

تلاش برای میزبانی مناسب

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: همه توان و برنامه خود را در برای انجام میزبانی مناسب در این دوره از مسابقات به کار گرفته‌ایم و دو هتل جهانگردی و پارس برای اسکان تیم‌های حاضر در این گروه از مسابقات در نظر گرفته شده‌اند.

حاج‌جعفری ابراز داشت: همچنین اختصاص چهار زمین تمرینی برق منطقه‌ای، دانشگاه شهید باهنر، انقلاب و شهرداری به منظور انجام تمرینات هر یک از تیم‌ها از دیگر اقدامات انجام گرفته برای ارائه میزبانی از تیم‌ها است.

وی عنوان کرد: همچنین در نظر گرفتن برنامه‌های تفریحی و بازدید از اماکن و آثار تاریخی و گردشگری استان کرمان برای تیم‌های میهمان از دیگر برنامه‌های هیئت فوتبال استان برای میزبانی شایسته‌ تیم‌های حاضر در مرحله مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا است.

حاج‌جعفری ابراز داشت: باید در این بین از تمام مسئولان و دست‌اندرکاران و عوامل برگزارکننده و همچنین نهادها و دستگاه‌هایی قدردانی کنم که در استان کرمان با هیئت فوتبال همکاری کردند.

افتتاحیه مسابقات پیش از دیدار ایران و تاجیکستان

وی با اشاره به برگزاری افتتاحیه این مسابقات پیش از دیدار ایران و تاجیکستان خاطر نشان کرد: این مسابقات از 16 مهر ماه با دیدار دو تیم عربستان سعودی و لبنان از ساعت 13 آغاز می‌شود، اما آیین افتتاحیه این دوره از رقابت‌ها پیش از دیدار تیم‌های ایران و تاجیکستان و از ساعت 16 آغاز می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان ابراز داشت: حمل پرچم کشورهای شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات توسط اسکیت‌کاران، برگزاری ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای و ارائه برخی برنامه‌های فرهنگی و تفریحی از دیگر اقداماتی است که در آیین افتتاحیه مسابقات فوتبال جوانان قهرمانی آسیا در نظر گرفته شده است.

انجام تبلیغات برای اطلاع‌رسانی مناسب

حاج‌جعفری عنوان کرد: برای اطلاع‌رسانی هر چه بهتر از برگزاری این مسابقات در کرمان و کشاندن هواداران فوتبال به ورزشگاه و حمایت از تیم ملی ایران اقدامات به خوبی انجام گرفته است.

وی ابراز داشت: نصب 40 بنر از برگزاری این مسابقات در سطح خیابان‌ها و بزرگراه‌های شهر، اجاره چند بیلبورد و تابلوی تبلیغاتی مهم و با موقعیت مکانی مناسب و پخش تیزر برگزاری مسابقات توسط شبکه پنج کرمان و برنامه 90 هم از اقدامات دیگری است که برای اطلاع‌رسانی از برگزاری مسابقات صورت گرفته است.

حاج‌جعفری تصریح کرد: همچنین برای تماشاگران فوتبال جوایز خوبی در نظر گرفته شد، قرعه‌کشی و اهداء یک دستگاه خودرو پراید در روز دیدار مس و فجر سپاسی شیراز و اهدا موتورسیکلت و لوازم ورزشی از آن جمله است.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در ادامه با اشاره به مصوبه شورای تامین استان کرمان در مورد منع حضور بانوان در این مسابقات گفت: بانوان بر اساس این مصوبه همچنان از حضور در ورزشگاه‌ها محروم هستند.

مدیرعامل سابق باشگاه مس در نگهداری از ورزشگاه کوتاهی کرد

حاج‌جعفری با انتقاد از نحوه نگهداری از چمن ورزشگاه شهید باهنر در دوران مدیریت شهبازی مدیرعامل سابق باشگاه مس عنوان کرد: بر اساس توافقات انجام گرفته اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان مسئولیت ورزشگاه و زمین چمن آن را به باشگاه مس محول کرده بود، اما با اهمال‌کاری انجام گرفته از سوی مدیرعامل سابق باشگاه چمن ورزشگاه پس از پایان لیگ گذشته مراقبت نشد و به همین دلیل چمن دچار آفت‌زدگی شد.

وی افزود: به همین منظور با توجه به در پیش بودن این مسابقات با کارشناس دفع آفات و نباتات جهاد کشاورزی کرمان نشستی داشتیم و کارشناس این نهاد مسئولیت ترمیم و بهبود چمن ورزشگاه را بر عهده گرفت.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان اذعان داشت: طی یکی، دو ماه اخیر چمن وضعیت بسیار خوبی پیدا کرده و امیدوارم با انجام مراحل پایانی ترمیم و نگهداری کار ترمیم و بازسازی چمن به خوبی پایان پذیرد.

حاج‌جعفری ابراز داشت: در این بین اقدامات دیگری نظیر جایگزین کردن صندلی‌های شکسته ورزشگاه و رفع مشکل نور ورزشگاه با هزینه‌های میلیونی پایان پذیرفت.

احتمال حضور 2 کرمانی در کادر فنی تیم‌های ملی پایه

وی با اشاره به انتخاب حمید حاج‌اسماعیل‌زاده به عنوان سر استعدادیاب رده‌های سنی تیم‌های ملی رده‌های سنی گفت: تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا محمدرضا عسکری به عنوان مربی بر روی نیمکت تیم ملی جوانان و در کنار سایر اعضا کادر فنی قرار گیرد.

حاج‌جعفری اذعان داشت: باید حضور محمود محمودی‌نیا مربی فوتبال کرمان بر روی نیمکت تیم ملی 14 ساله‌های فوتبال کشور را اعلام کنم.

انتهای پیام/80011/ن40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول