اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی

تیم ملی فوتبال نونهالان مقابل هنگ قم به برتری رسید

تیم ملی فوتبال نونهالان کشورمان که اردوی آماده‌سازی خود را در قم برپا کرده در یک دیدار تدارکاتی مقابل تیمی از باشگاه‌های قم به برتری رسید.

تیم ملی فوتبال نونهالان مقابل هنگ قم به برتری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حال حاضر هدایت تیم ملی فوتبال رده سنی نونهالان کشورمان را حیدر شریفی مربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران و شهرداری یاسوج بر عهده دارد و این مربی تلاش زیادی را انجام می‌دهد تا استعدادهای فوتبال کشورمان را از رده‌های سنی پایه شناسایی کند.

حیدر شریفی با توجه به این‌که قرار است با تیم فوتبال رده سنی نونهالان زیر 14 سال در مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا شرکت کند در ماه‌های اخیر دستور کار اصلی خود را برپایی اردوهای مقطعی به منظور آماده‌سازی تیم ملی قرار داده است.

تیم ملی فوتبال نونهالان کشورمان بعد از برگزاری چند مرحله اردوی آماده‌سازی در تهران و اطراف تهران با هماهنگی فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال استان قم، مقصد جدید خود برای تشکیل این اردو و انجام تمرینات آماده‌سازی را شهر مقدس قم انتخاب کرد.

به همین منظور ملی‌پوشان نونهال فوتبال کشورمان تصمیم گرفتند تا پنج روز در قم اردوی آماده‌سازی برپا کرده و تمرینات خود را در قم انجام دهند ضمن این‌که در چند دیدار تدارکاتی نیز در مقابل تیم‌های باشگاهی فوتبال استان قم نیز به میدان بروند.

بدین ترتیب زمین چمن مجموعه ورزشی هلال احمر قم برای این تیم در نظر گرفته شد و بازیکنان دعوت شده از شهرهای مختلف زیر نظر حیدر شریفی تمرینات خود را در این مجموعه آغاز کردند و سه دیدار تدارکاتی هم در دستور کار قرار گرفت.

نخستین بازی تدارکاتی و دوستانه ملی‌پوشان فوتبال نونهال زیر 14 سال کشورمان در راه کسب آمادگی حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در برابر تیم فوتبال نونهالان صبای قم بود که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک بین 2 تیم به پایان رسید.

تیم ملی فوتبال نونهالان در دومین دیدار تدارکاتی خود در شهر مقدس قم در مقابل تیمی از باشگاه‌های فوتبال قم به نام هنگ قرار گرفت و در این دیدار که 6 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد توانست تیم هنگ قم را با نتیجه پنج بر یک شکست دهد.

ملی‌پوشان نونهال کشورمان که در بین آن‌ها چند فوتبالیست آینده‌دار و خوش آتیه استان قم نیز حضور دارند، تمرینات خود را تا امروز در شهر مقدس قم برگزار می‌کنند و سپس آماده می‌شوند تا بعد از چند اردوی آماده‌سازی دیگر، اردیبهشت‌ماه سال آینده در مسابقات آسیایی سال 2014 فوتبال نونهالان آسیا شرکت کنند.

انتهای پیام/2258/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول