اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین بازی تدارکاتی

تیم ملی فوتبال نونهالان از سد پرسپولیس قم گذشت

تیم ملی فوتبال رده سنی نونهالان زیر 14 سال کشورمان در آخرین بازی تدارکاتی خود در اردوی آماده‌سازی به میزبانی قم، موفق به شکست تیم فوتبال پرسپولیس قم شد.

تیم ملی فوتبال نونهالان از سد پرسپولیس قم گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ملی‌پوشان فوتبال نونهالان کشورمان امروز و در آخرین روز اردوی آماده‌سازی خود در شهر مقدس قم در دیداری تدارکاتی برابر تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس قم به میدان رفتند و توانستند دومین پیروزی خود در بازی‌های تدارکاتی در قم را کسب کنند.

با توجه به این‌که قرار شده بود تیم ملی فوتبال نونهالان کشورمان در مدت زمان حضور خود در قم سه بازی دوستانه با تیم‌های باشگاهی فوتبال قم در رده سنی نونهالان زیر 14 سال داشته باشد، این بازی‌ها به ترتیب با تیم‌های فوتبال نونهالان صبا، هنگ و پرسپولیس قم برگزار شد.

با توجه به زمان بازی‌هایی که در قم برای تیم ملی فوتبال نونهالان پیش‌بینی شده بود، بازی اول بین تیم ملی فوتبال نونهالان و تیم نونهالان باشگاه صبای قم بود که در مجموعه ورزشی هلال احمر قم برگزار شد و 2 تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند.

بازی دوم باز هم در مجموعه ورزشی هلال احمر به انجام رسید و این بار حریف تیم ملی فوتبال رده سنی نونهالان کشورمان تیم فوتبال نونهالان هنگ قم بود که در پایان ملی‌پوشان نونهال فوتبال کشورمان توانستند با حساب پنج بر 2 حریف خود را شکست دهند.

همچنین در آخرین روز برپایی اردوی تیم ملی فوتبال نونهالان کشورمان در شهر مقدس قم، این تیم در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس قم رفت و توانست در دیداری پرگل این تیم را با حساب چهار بر صفر مغلوب کند.

در این دیدار برای تیم فوتبال رده سنی نونهالان زیر 14 سال پرسپولیس قم حمید نانکلی، سید حمیدرضا اوصیا، محمد ملک‌نژاد، امیرحسین شوندی، امیرحسین حیدری، محمدجواد عرب‌خراسانی، حمید اسماعیل‌زاده، علی مهدوی، عباس بخشی، سید علی بابایی، علیرضا مشکین، علیرضا رئیس‌ابراهیمی، معین بیات، مهدی بیات، یاشار صبوحی، مهدی امیری‌نژاد، امیرعلی زارعی و امیرحسین حیدری حضور داشتند.

این در حالی است که هدایت تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس قم را مهدی رضایی‌نژاد بر عهده دارد و حامد بختیاری و حمید بهشتی به عنوان مربی و حبیب رضایی به عنوان سرپرست در کنار وی در تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس قم فعالیت می‌کنند.

اردوی تیم ملی فوتبال نونهالان به میزبانی شهر مقدس قم در حالی رسماً به پایان رسید که این تیم بر اساس برنامه‌ریزی از قبل صورت گرفته، هر روز صبح از ساعت 9 تا 11 تمرینات خود را برگزار کرد و تمرین عصرها نیز از ساعت 16 تا 18 برگزار شد.

همچنین کمیته فرهنگی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان قم نیز با هماهنگی‌های لازم سه فوق‌برنامه برای تیم ملی فوتبال نونهالان تدارک دید که شامل زیارت حرم کریمه اهل‌بیت (س)، دیدار با علمای شهر قم و زیارت مسجد مقدس جمکران بود.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول