اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از آغاز مسابقات مقدماتی جوانان آسیا

استاندار کرمان در تمرینات تیم ملی فوتبال جوانان حضور یافت

استاندار کرمان با حضور در محل تمرینات تیم ملی جوانان فوتبال ایران با کادر فنی و بازیکنان این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار کرمان در تمرینات تیم ملی فوتبال جوانان حضور یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار عصر امروز با حضور در ورزشگاه شهید باهنر کرمان با رحیم میرآخوری، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان، اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم گفت‌وگو کرد.

در این دیدار استاندار کرمان با آرزوی موفقیت برای اعضای تیم ملی از آنها خواست تا در بازی‌های مقدماتی جوانان آسیا با تلاش و قدرت فراوان برابر رقبا به میدان رفته و از اعتبار تیم ملی دفاع کنند.

میرآخوری، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان نیز در این دیدار با اشاره به آمادگی مطلوب تیم ملی جوانان تا پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: این تیم تا قبل از حضور در مسابقات اردوهای آماده‌سازی خوبی در بلاروس، چین و کویت برگزار کرده است و با آمادگی بالایی راهی این مسابقات می‌شود.

وی تصریح کرد: بازیکنان تیم ملی جوانان ایران با توان و انگیزه بالایی در این دوره از مسابقات به مصاف تیم‌های لبنان، تاجیکستان و عربستان می‌روند و هیچ یک از رقیبان خود را دست کم نمی‌گیرند.

میرآخوری عنوان کرد: برای حضور در مرحله بعدی مسابقات باید از تمام حریفان عبور کنیم و امیدواریم در این مسیر حمایت هواداران فوتبال کرمان را در کنار خود شاهد باشیم.

به گزارش فارس‌؛ در حاشیه این دیدار مراد حاج‌جعفری رئیس هیئت فوتبال استان کرمان و عباس ارجمند معاون اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان حضور داشتند.

انتهای پیام/80011/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول