اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خبر داد

آغاز پرداخت تسهیلات بلاعوض به صاحبان منازل خسارت دیده از زلزله

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: برای تسریع در تکمیل واحدهای مسکونی بازسازی شده از زلزله پرداخت 3 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به صاحبان املاک آغاز شده است.

آغاز پرداخت تسهیلات بلاعوض به صاحبان منازل خسارت دیده از زلزله

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاپور رستمی ظهر امروز، در نشست بررسی وضعیت مناطق زلزله‌زده بخش شنبه با بیان اینکه برای تسریع در بازسازی منازل خسارت دیده تسهیلات بلاعوض پرداخت می‌شود اظهار داشت: 39 میلیارد ریال به یک‌هزار و سیصد نفر از خسارت دیدگان از زلزله بخش شنبه اختصاص یافت.

وی افزود: بر اساس این اعتبار به هر واحد مسکونی 30 میلیون ریال به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود که در سه قسط نسبت به روند بازسازی پرداخت خواهد شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: در جریان زلزله‌بخش شنبه بیش از یک‌هزار و 600 واحد مسکونی تخریب شد که پس از رسیدگی به آسیب دیدگان عملیات بازسازی آغاز شد و اکنون بیش از یک‌هزار و 100 واحد آن سقف پوشی شده است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر اضافه کرد: برای مشارکت آسیب‌دیدگان در امر بازسازی واحدهای مسکونی و تکمیل این واحدها از سوی استانداری بوشهر به هر واحد مسکونی 3میلیون تومان به صورت بلاعوض  پرداخت می‌شود که صاحبان واحدهای مسکونی موظفند نسبت به ایزوگام، نصب درب و پنجره، کف سازی، گچ‌کاری، ساخت جان پناه و شیب‌بندی اقدام کنند.

رستمی همچنین گفت: اعتباری هم برای خسارت دیدگان در بخش دام و کشاورزی بخش شنبه  اختصاص یافته است.

وی افزود: بیش از 18 میلیارد ریال به این مهم اختصاص یافت که هر دامدار و کشاورز خسارت دیده می‌تواند از این اعتبار استفاده کند.

انتهای پیام/66006/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول