اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک خبر داد

حضور پرافتخار ورزشکاران بستکی در مسابقات کشوری

فرماندار بستک از افتخارآفرینی ورزشکاران کونگ‌فو و دوومیدانی این شهرستان در مسابقات کشوری در استان‌های کهگلویه و بویراحمد و یزد خبر داد.

حضور پرافتخار ورزشکاران بستکی در مسابقات کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده صبح امروز در مراسم تجلیل از مدال‌آوران شهرستان بستک اظهار داشت: مفاهیمی مانند تندرستی، بهداشت، رشد فردی و اجتماعی و سلـامت روحی ارتباط نزدیکی بـــا تربیت بدنی و ورزش دارد و باید همواره به نقش و اهمیت ورزش تــوجه ویژه شود و از آن در پــرورش جوانـان خود و آماده کردن آنها برای مشکلات فردی و اجتماعی استفاده کرد.

وی افزود: ورزش از مهم‌ترین عناصر بهداشت جسمی‌ و روانی است و چنانچه مرتب انجام شود، علاوه بر در برداشتن لذت جسمانی، اعتماد به نفس فرد را نیز تقویت می‌کند و سبب افزایش فعالیت‌های اجتماعی و در نتیجه تداوم سلامت جسمی‌ روانی و نشاط و تحرک مداوم در زندگی فرد می‌شود.

فرماندار شهرستان بستک بیان داشت: پایه رقابت ورزشی بر تقویت و رشد برادری است و میدان ورزش، میدان شکوفایی توانمندی فکری، جسمی و تجلی ارزشها و صفات برجسته انسانی است.

مشتاق‌زاده افزود: هدف اصلی از ورزش کسب مدال و مقام نیست بلکه ایجاد محیط سالم و بانشاط برای جوانان است تا با این روحیه بانشاط به رشد و تعالی دست یابند، زیرا توسعه و پیشرفت کشور در گرو داشتن جامعه سالم است.

رئیس شورای ورزش شهرستان بستک، ورزش را یکی از راه‌های مقابله با توطئه‌های دشمنان در زمینه ترویج فرهنگ منحط غرب و به انحراف کشاندن جوانان عنوان کرد و افزود: ورزش و تقویت قوای جسمی برای خدمت به مردم و تعالی روحی، بسیار مورد تأکید قرار گرفته است و مسئولان نیز باید با ایجاد و توسعه فضاهای ورزشی در تحقق این امر بکوشند.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در ورزش، برنامه ریزی برای ساختن ایرانی آباد و جوانانی سالم و بانشاط است، تصریح کرد: با توجه جدی و ویژه‌ای که در امر ورزش و افزایش فضاها و امکانات ورزشی در بستک شده، ورزش شهرستان رشد و توسعه قابل توجهی داشته است.

گفتنی است تیم کونگ فوی شهرستان بستک با مربیگری هادیه دیده جهان که در قالب تیم استان هرمزگان در کهگلویه و بویر احمد شرکت داشتند، خانم شیرین رفیعی و مینا مروت موفق به کسب مدال طلا و غزل خلیلی و نگین کمالی موفق به کسب مدال برنز شدند.

همچنین در مسابقات کشوری دومیدانی در ماده 100 متر با مانع در استان یزد، آقای مصعب آسال با مربیگری محمدطیب قاسمی موفق به کسب مدال برنز شد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از ورزشکاران مدال آور شهرستان بستک با اهدای لوح تقدیر و هدایای قدردانی شد.

انتهای پیام/88006/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول