اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی نکا:

طرح ارتقای امنیت اجتماعی با قوت در نکا استمرار دارد

فرمانده انتظامی نکا با تاکید بر استمرار طرح ارتقا امنیت اجتماعی در هفته ناجا گفت: این طرح با تمام توان توسط نیروی انتظامی در جای جای این شهرستان با قدرت عملیاتی می‌شود.

طرح ارتقای امنیت اجتماعی با قوت در نکا استمرار دارد

اسماعیل فتحی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در نکا افزود: خوشبختانه پاکسازی محله عباس‌آباد نکا از اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدر در سطح شهرستان با اقبال عمومی روبه‌رو بوده و اکنون آرامش مناسبی در شهرستان حاکم است.

وی اظهار داشت: اکنون افراد در شهرک مهرگان( عباس‌آباد سابق) با آرامش به زندگی مشغول هستند و خود نیز از ایجاد چنین فضایی در این محله خرسد بوده و رضایت کامل دارند.

فتحی ادامه داد: برآنیم تا پاکسازی مناسب در این محله صورت گیرد و شهروندان عباس‌آبادی نیز همچون سایر شهروندان از زندگی سالم برخوردار باشند و دغدغه نداشته باشند.

وی یادآور شد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی باید در محورهای مختلف مبارزه با مواد مخدر، شناسایی و دستگیری سارقان و جمع‌آوری اراذل و اوباش در شهرستان عملیاتی می‌شود.

فرمانده انتظامی نکا بر وظیفه مهم پلیس در خدمت بی‌ادعا برای برقراری نظم و امنیت در جامعه تأکید کرد و گفت: نهادینه‌سازی این مهم و عمل به وظایف پلیس در گرو همکاری مردم با پلیس و تعامل همه جانبه است.

فتحی با اشاره به در پیش بودن هفته نیروی انتظامی از  13 تا 19 مهرماه بر برنامه‌ریزی و اجرای دقیق برنامه‌های هفته ناجا تاکید کرد و افزود: بیش از 10برنامه متنوع فرهنگی و اجتماعی در طول هفته ناجا در  نکا برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: اجرای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، دیدار با امام جمعه، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری نمایشگاه فرهنگی در مدارس، برگزاری همایش‌ها و کلاس های آموزشی، ارتباط مستقیم مردم با مسئولان انتظامی، برگزاری مراسم تجلیل از خانواده‌های نیروهای انتظامی، جنگ شادی، شرکت در نماز جمعه از جمله این برنامه‌ها‌ست.

فتحی گفت: هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای تنویر بیش‌تر افکار عمومی نسبت به عملکرد پلیس است که رسیدگی به مشکلات  مردم در راس برنامه های ما قرار دارد.

انتهای پیام/86002/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول