اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی منطقه قروه خبر داد

قروه شهری ناامن برای مخلان امنیت اجتماعی

فرمانده انتظامی منطقه قروه گفت: روز آمدی پیشگیری از وقوع جرم در قروه به مرز تحقق رسیده که این حاکی از اقتدار پلیس در این شهرستان است.

قروه شهری ناامن برای مخلان امنیت اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرضا هاشمی‌فر پیش از ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی بزرگداشت هفته ناجا با اعلام این نکته گفت: شعار امسال نیروی‌انتظامی، «نمایش اقتدار پلیس در سایه مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآمدی» است که نشان می‌دهد، اقتدار پلیس در سایه مردم داری محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جرائم و بزه‌های اجتماعی در این شهرستان در کمترین زمان ممکن رصد و پیشگیری می‌شود، افزود: این مهم در سایه مشارکت همگانی مردم با پلیس فراهم شده است.

هاشمی‌فر با اشاره به اینکه امروز پلیس ایران اسلامی در اوج اقتدار مبتنی بر قانون‌گرایی در دنیا قرار دارد، افزود: همه این اقتدار در خدمت‌گذاری به مردم خلاصه می شود تا نظم و امنیت اجتماعی به معنای واقعی خود محقق شود.

وی ابراز امیدواری کرد با تحقق این شعار در طول هفته ناجا، گام‌های ارزنده‌ای در راستای اهداف این نیرو برداشته شود و افزود: تحقق این شعار مستلزم همکاری و تعامل متقابل پلیس و جامعه است.

هاشمی‌فر در ادامه از دستگیری یک سارق مسلح در حوزه استحفاظی قروه در چند روز اخیر خبر داد و گفت: این سارق از همدان عازم قروه بود که در مسیر منتهی به روستای وینسار قروه، با تهدید مسلحانه اقدام به سرقت یک دستگاه خودور کرده بود که با تلاش ماموران انتظامی شهرستان در کمتر از دو ساعت به دام افتاد.

وی افزود: روز گذشته نیز با اعلام سرقت یک دستگاه خودرو در ساعت 7 صبح، بلافاصله اقدامات برای پیدا کردن این خودرو آغاز شد که یکی از ماموران انتظامی شهرستان که در وقت استراحت خود عازم منزل بود، با دیدن یک دستگاه خودرو و دو فرد مشکوک با دیدن پلاک خودرو متوجه می‌شود که این همان خودروی سرقتی است.

هاشمی‌فر اضافه کرد: این مامور وظیفه‌شناس به تنهایی وارد عمل می‌شود که سارقان با اسلحه سرد وی را تهدید می‌کنند اما مامور ما با درگیری فیزیکی یکی از سارقان را دستگیر و دیگری متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی منطقه قروه تصریح کرد: سارق دوم نیز امروز در دام قانون گرفتار شد.

وی اظهار داشت: یکی از این سارقان، از سارقین سابقه‌داری است که بارها مبادرت به سرقت خودرو از شهرستان‌های همدان و قروه کرده بود.

هاشمی‌فر خاطرنشان کرد: ما ماموران نیرو انتظامی سوگند یاد کرده‌ایم که برای استقرار و حفظ نظم و امنیت نهایت تلاش خود را به کار گیریم و تا آخرین قطره خون به این سوگند پایبند خواهیم بود.

وی از اجرای 50 برنامه متنوع در طول هفته ناجا در این شهرستان خبر داد و افزود: محوریت تمامی این برنامه‌ها، ارائه عملکرد مقتدرانه پلیس با اخلالگران و ایجاد آرامش برای شهروندان است.

هاشمی‌فر در پایان افزود: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، قرائت پیام مهر در مدارس، دیدار با ائمه جمعه و خانواده معزز شهدا، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، نشست با مردم در سامانه 197، رژه خودرویی، همایش موتورسواران قانونمند، همایش همیاران پلیس، برگزاری همایش نقش مشارکتی مردم در پیشگیری از جرائم اجتماعی و نمایشگاه دستاوردهای نیروی انتظامی از جمله برنامه‌هایی است که در طول هفته ناجا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/79009/ق40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول