اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بهار خبر داد

افزایش 15 درصدی اجرای طرح‌ ارتقاء امنیت اجتماعی در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: امسال 15 درصد در اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی افزایش داشته‌ایم که موجب شده تا جرائم در شهرستان بهار بیش از 80 درصد کاهش یابد.

افزایش 15 درصدی اجرای طرح‌ ارتقاء امنیت اجتماعی در بهار

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، رضا زارعی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در منطقه انتظامی شهرستان بهار اظهار داشت: اگر امروز در این کشور رفاه، امنیت، آسایش، پیشرفت و اقتداری وجود دارد همه مرهون خون پاک شهیدانی است که برای اعتلای نظام جمهوی اسلامی و دفاع از اسلام و انقلاب از همه هستی خود گذشتند.

وی با اشاره به اینکه امنیت به عنوان یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه بشری محسوب می‌شود، بیان داشت: پلیس به عنوان ناظم اجتماعی برای نهادینه کردن نظم و انضباط اجتماعی، ارتقای سطح آگاهی شهروندان در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کاهش جرائم و بالا بردن احساس امنیت در جامعه نقش مؤثری دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار خاطرنشان کرد: امسال 15 درصد در اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی افزایش داشته‌ایم که اجرای این طرح‌ها باعث شده تا جرائم در شهرستان بهار بیش از 80 درصد کاهش یابد.

در ادامه امام جمعه بهار با بیان اینکه یکی از پایه‌های امنیت ملی، تأمین امنیت انتظامی است، خاطرنشان کرد: پرسنل خدوم نیروی انتظامی با کار شبانه‌روزی در حال خدمت به مردم و جامعه هستند.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا اضافه کرد: بی‌تردید استقرار نظم و امنیت در کشور مرهون و مدیون ایثارگری و فداکاری پرسنل نیروی انتظامی است که در مسیر آسایش و ارتقای امنیت عمومی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و از آسایش و آرامش خود و خانواده خود گذشته و به دنبال رفاه عمومی هستند. وی اضافه کرد: نیروی انتظامی در مبارزه با بدحجابی، مقابله با مواد مخدر، برخورد با اراذل و اوباش و... مشغول به فعالیت است که در این راستا همکاری و همیاری مردم امری ضروری برای تأمین امنیت به شمار می‌رود.

امام جمعه بهار با اشاره به تلاش خستگی‌ناپذیر نیروی انتظامی در کشور افزود: امروز نیروهای مسلح در برابر هرگونه تهدیدی از سوی دشمنان آمادگی دارد، دشمنان باید بدانند که هرگونه کار احمقانه‌ای از سوی آنان با پاسخ کوبنده‌ مردم دلاور ایران مواجه خواهد شد.

در پایان به 20 نفر از خانواده شهدا انتظامی و پرسنل ساعی و نمونه هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/89028/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول