اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران تاکید کرد

استمرار طرح ارتقا امنیت اجتماعی در هفته ناجا

فرمانده انتظامی مازندران با تاکید بر استمرار طرح ارتقا امنیت اجتماعی در هفته ناجا گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی باید در سه محور مبارزه با مواد مخدر، شناسایی و دستگیری سارقان و جمع‌آوری اراذل و اوباش عملیاتی شود.

استمرار طرح ارتقا امنیت اجتماعی در هفته ناجا

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، نشست تخصصی بررسی اقدامات و عملکرد برنامه‌های هفته ناجا با حضور فرماندهان و مسئولان انتظامی استان به ریاست جعفری‌نسب فرمانده انتظامی استان برگزار شد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به در پیش بودن هفته نیروی انتظامی از 13 مهرماه بر برنامه‌ریزی و اجرای دقیق برنامه‌های هفته ناجا تاکید کرد.

مسعود جعفری‌نسب توجه به برنامه‌های خرد و کلان هفته ناجا و برنامه‌ریزی در جهت هر چه بهتر برگزاری این برنامه‌ها را در طول هفته ناجا مورد تاکید قرار داد و افزود: تبلیغات، زیباسازی فضای همایش، نشست‌ها و مدیریت این جلسات بسیار مهم است.

فرمانده انتظامی مازندران با تاکید بر اینکه ماموریت استان در مورد برنامه‌های هفته ناجا باید یک ماموریت بالنده باشد، افزود: برنامه‌های هفته ناجا باید با کیفیت و از زیبایی خاصی برخوردار باشد.

جعفری‌نسب بر تعامل و همکاری همه معاونت‌ها و پلیس‌های تخصصی در اجرای دقیق برنامه‌های هفته ناجا و ارتقای کیفی برنامه‌ها تاکید کرد.

 فرمانده انتظامی مازندران گفت: تحقق امنیت عمومی و اجتماعی در گرو مشارکت‌پذیری آحاد جامعه با پلیس است.

جعفری‌نسب تلاش برای فراهم ساختن امنیت عمومی و اجتماعی در سطح جامعه را در سایه تعامل و مشارکت با دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و آحاد جامعه دانست و بر ضرورت تعامل وهمکاری همه دستگاه‌ها تاکید کرد.

این مسئول با تاکید بر استمرار طرح ارتقا امنیت اجتماعی در هفته ناجا گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی باید در سه محور مبارزه با مواد مخدر، شناسایی و دستگیری سارقان و جمع‌آوری اراذل و اوباش عملیاتی شود.

جعفری‌نسب با اشاره به ضرورت استقرار نظم و امنیت در نقاط مختلف بر پیگیری طرح‌های امنیت اجتماعی به‌ویژه در روستاها تاکید کرد.

وی به‌کارگیری نگهبانان‌محله به عنوان پلیس افتخاری را در راستای برقراری نظم و امنیت در سطح روستاها مهم ارزیابی کرد و بر پیگیری این طرح با همکاری بخشداران و دهیاران تاکید کرد.

انتهای پیام/2296/ل/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول