اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

عمل به قرآن کریم سعادت جاودانی را به ارمغان می‌آورد

امام جمعه موقت زنجان گفت: عمل به قرآن کریم سعادت جاودانی را به ارمغان می‌آورد.

عمل به قرآن کریم سعادت جاودانی را به ارمغان می‌آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام سید رضا موسوی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مدارس قرآنی فوق برنامه‌ای با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و روز ازدواج اظهار کرد: حضرت علی (ع) دریای امامت، ولایت، شهادت و شجاعت است.

وی با تاکید بر اینکه حضرت فاطمه (س) دریای عظمت، عصمت و دارای پاکی و طهارت است، افزود: نتیجه تلاقی این دو دریای با عظمت فرزندان این دو بزرگوار است که الگو و سرمشق بشریت هستند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان زنجان با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) نخستین بانوی مسلمانی است که قرآن کریم را حفظ کرده‌اند، گفت: آیات الهی به منزل این بزرگوار نازل شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه حضرت فاطمه (س) با قرآن کریم مانوس بودند، تصریح کرد: دانش‌آموزان امروز باید این بزرگوار را به عنوان الگو و سرمشق قرار دهند. دانش‌آموزان تلاش کنند تا از حضرت فاطمه (س) تبعیت کنند و ادامه دهنده راه ائمه باشند.

وی با بیان اینکه تبعیت از اهل بیت و ائمه برکت دنیوی و اخروی برای انسان‌ها دارد، تصریح کرد: قرآن کریم آیات محکم بسیاری را در خود جای داده است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان زنجان خاطرنشان کرد: مسلمانان باید مفاهیم و معانی قران کریم را از طریق اهل بیت و خانواده حضرت محمد (ص) دنبال کنند.

این مسئول به فرمایش رسول اکرم (ص) درباره قرآن کریم اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان فرمودند من دو امانت گرانقدر در میان شما به یادگار می‌گذارم یکی قرآن کریم و دیگری اهل بیت و عترت است و این دو هیچگاه از همدیگر جدا نمی‌شوند.

موسوی با بیان اینکه عمل به قرآن کریم سعادت جاودانی را به ارمغان می‌آورد، تصریح کرد: هر نعمتی که نصیب مسلمانان شده در سایه قرآن کریم است. امید است با همکاری مسئولان هر روز بر علاقه دانش‌آموزان به سمت مدارس قرآنی افزوده شود.

انتهای پیام/73008/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول