اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بخشداری مرکزی سوادکوه خبر داد

راه‌اندازی مراکز قرآنی در روستاهای سوادکوه

سرپرست بخشداری مرکزی سوادکوه از استقرار خانه‌های جدید قرآنی در روستاهای پرجمعیت بخش مرکزی سوادکوه خبر داد.

راه‌اندازی مراکز قرآنی در روستاهای سوادکوه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، جابر اسماعیل‌زاده پیش ‌از ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت فعالیت خانه‌های قرآنی بخش مرکزی شهرستان سوادکوه که با حضور رئیس و کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی و دهیاران و مدیران خانه‌های قرآن این بخش برگزار شد با تاکید بر اینکه فعالیت‌های دینی و قرآنی باید در روستاها گسترش یابد، گفت: بخش مرکزی دارای سه خانه قرآنی در روستاهای فلورد، ورسک و کارمزد و دو مؤسسه قرآنی عروه الوثقی و ندای رحمت در شهر پل سفید است.

سرپرست بخشداری مرکزی سوادکوه بر حضور دوره‌ای و بررسی توانمندی‌ها و مشکلات قرآنی در روستاهای دارای خانه قرآن در بخش مرکزی تاکید کرد و افزود: تلاش برای قرآنی کردن روستاهای بخش مرکزی در اولویت‌های قرار دارد.

وی خواستار استقرار خانه‌های قرآنی در روستاهای پرجمعیت بخش مرکزی سوادکوه شد و خاطرنشان کرد: در روستاهای شهرستان با حضور مسئولان اداره تبلیغات اسلامی به منظور فعالیت گسترده تر در عرصه‌های قرآنی توسط بخشداری مرکزی برنامه‌ریزی می‌شود.

اسماعیل‌زاده با تاکید بر استفاده از توانمندی‌های مربیان قرآنی تبلیغات اسلامی سوادکوه در روستاهای این بخش، تصریح کرد: باید برای افزایش کیفیت خروجی‌های قرآنی در شهرستان برنامه‌ریزی شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه نیز با اشاره به بخشی از فعالیت‌های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه خواستار همکاری بیشتر بخشداران و دهیاران سوادکوه در ارتقای فعالیت‌های قرآنی شد.

حجت‌الاسلام حسین ذاکری خطیر افزود: حدود 400 مربی و 25 مرکز قرآنی در سوادکوه وجود دارد که استفاده از این ظرفیت‌ها همراهی و همکاری مسئولان را می‌طلبد.

وی استفاده از ظرفیت‌های مختلف شهرستانی برای توسعه فعالیت‌های قرآنی تاکید کرد.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول