اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت یک هنرمند زنجانی

نگارش نمایشنامه بازسازی واقعه غدیر در زنجان پایان یافت

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان زنجان گفت: نگارش نمایشنامه ویژه برنامه بازسازی واقعه غدیر توسط حسین عباسی‌نیا، هنرمند پیشکسوت و برجسته زنجانی پایان یافت.

نگارش نمایشنامه بازسازی واقعه غدیر در زنجان پایان یافت

امیر نعمتی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه بازسازی واقعه غدیر در زنجان اتفاق فرهنگی عظیمی است که برای نخستین بار صورت می‌گیرد، اظهار داشت: تا کنون نظیر این برنامه در استان زنجان تجربه نشده است.

وی با اشاره به اینکه این حرکت می‌تواند سرآغازی برای انجام برنامه‌های بزرگ در سال‌های آینده باشد، افزود: پرداختن به موضوعات تاریخی و به ویژه زندگی و سرگذشت ائمه و وقایع و اتفاقات پیرامون این بزرگواران از حساسیت و دقت بالایی برخوردار است.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان زنجان با تاکید بر اینکه اجرای این برنامه مستلزم مطالعه و بررسی و همچنین تلاش مضاعفی است، ادامه داد: برای تحقق این امر از هفته‌های پیش با برگزاری جلسات متعدد با نویسندگان و هنرمندان استان و همچنین حضور در جلسات هماهنگی کمیته هنری و محتوایی و هماهنگی با سایر افراد در بخش‌های مختلف این پروژه به نتایج خوبی دست یافته‌ایم.

این مسئول خاطرنشان کرد: تحقیق و بررسی ابعاد مختلف موضوع و در نهایت نگارش متن نمایش این واقعه توسط یکی از هنرمندان پیشکسوت و برجسته استان از جمله اقداماتی است که در این مدت در این گروه صورت گرفته است.

نعمتی رایزنی‌های متعددی با هنرمندان شاخص و سرشناس کشوری برای حضور و ایفای نقش در این برنامه را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد و گفت: در حال حاضر نیز تا حصول نتیجه قطعی و انتخاب بهترین و مناسب‌ترین گزینه، این پیگیری‌ها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه با تعدادی از هنرمندان استان زنجان برای ایفای نقش‌های مختلف هماهنگی انجام شده، متذکر شد: تمرینات اولیه نمایش با حضور هنرمندان استان از هفته جاری آغاز می‌شود.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان زنجان اذعان داشت: با توجه به حجم گسترده کار و فشردگی زمان، افراد مختلف در مجموعه‌های متعددی پیگیر عناصر مختلف نمایش از جمله لباس، گریم، دکور و موسیقی هستند که امیدواریم این امر در این برهه زمانی اندک به بهترین نحو صورت گیرد.

انتهای پیام/73006/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول