اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 6 شب

نمایش «حقیقتی درباره‌ مریم» در حوزه هنری سیستان وبلوچستان به روی صحنه رفت

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه‌ هنری سیستان و بلوچستان گفت: اجرای نمایش «حقیقتی درباره‌ مریم» از ساعت 19 شب 15 شهریورماه به مدت 6 شب در حوزه‌هنری سیستان و بلوچستان آغاز شد.

نمایش «حقیقتی درباره‌ مریم» در حوزه هنری سیستان وبلوچستان به روی صحنه رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی حوزه‌هنری سیستان و بلوچستان، عباسعلی کیخایی اظهار داشت: نمایش « حقیقتی درباره‌ مریم» تولید دفتر هنرهای نمایشی حوزه‌هنری استان از ساعت 19 شب گذشته 15 شهریورماه درمحل پلاتوی حوزه‌هنری به روی صحنه رفت.

وی افزود : نمایش «حقیقتی درباره‌ی  مریم» به نویسندگی؛ مهدی شهرتی و کارگردانی؛ پرویز باقری و بازیگری؛ ملیحه کوشا، مصطفی شهرکی، ارسلان محبی، زینب سلمان، زهرا سعادت دهمرده، روح الله سلیمانی، سعید بادینی، شقایق نوری، اکرم میرنژاد، به مدت 45دقیقه است که از شب گذشته به مدت شش شب برای هنرمندان و علاقه مندان به هنر نمایش در محل پلاتوی حوزه‌هنری استان به روی صحنه رفت.

نمایش« حقیقتی درباره‌  مریم» به همراه «خاله ماهرخ» دو اثر نمایش از سیستان و بلوچستان هستند که در دو بخش بزرگسال و تئاتر کودک و نوجوان برای شرکت درجشنواره منطقه‌ای تئاتر ماه که از تاریخ 23 لغایت 25 شهریورماه سال جاری در یزد برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/75004/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول