اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظرف 15 روز آینده صورت می‌گیرد

آغاز بازسازی و اجرای 62 پروژه در نقاط محروم استان مرکزی

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی از آغاز بازسازی و اجرای 62 پروژه ظرف 15 روز آینده در نقاط محروم این استان خبر داد.

آغاز بازسازی و اجرای 62 پروژه در نقاط محروم استان مرکزی

احمد حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: بسیج سازندگی استان در راستای اهداف و وظایف سازمانی خود اجرای 62 پروژه در نقاط محروم و روستایی را در دستور کار دارد که به زودی این پروژه‌ها را به مرحله اجرا در خواهد آورد.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها با هدف بازسازی نقاط محروم و با همکاری دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف به اجرا در خواهد آمد.

به گفته وی ساخت حمام، مسجد، مدرسه، زیبا سازی کلاس‌های درس، ساخت خانه عالم، غسالخانه، زمین و سالن‌های ورزشی به منظور محو چهره محرومیت از روستاها از پروژه‌هایی است که بسیج سازندگی به همت بسیجیان آن‌ها را به انجام خواهد رساند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: بسیج سازندگی استان در ایام تابستان و با اجرای طرح اردوهای جهادی بیش از 166 مدرسه را با مشارکت 59 گروه جهادی رنگ‌آمیزی کرد.

به گفته وی به منظور رنگ‌آمیزی این تعداد مدرسه بالغ بر 25 هزار کیلو رنگ پلاستیک و روغنی مورد استفاده قرار گرفته و در این رنگ‌آمیزی‌ها 14 هزار نفر ساعت به کار گرفته شده است.

حاتمی افزود: همچنین با اجرای طرح اردوهای جهادی 82 پروژه در سطح روستاها و نقاط محروم استان به اجرا در آمد.

وی با تاکید بر اینکه گروه‌های جهادی بدون هیچ چشم‌داشتی با رویکرد خدمات رسانی، اقتصاد مقاومتی را تحقق‌ می‌بخشند، اظهار داشت: برگزاری کلاس‌های پیشگیری از مواد مخدر، برگزاری کلاس‌های تقویتی و جبرانی و انجام مشاوره‌های بنیان خانواده و کلاس‌های تغذیه مناسب، بازسازی قبور مطهر شهدا، غبارروبی از مساجد و امامزادگان و برداشت محصول کشاورزی افراد بی‌بضاعت منطقه از دیگر خدمات ارائه شده در این مناطق توسط گروه‌های جهادی بوده است.

انتهای پیام/87001/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول