اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مدت سپری شده از سال جاری صورت گرفت

واکسیناسیون بیش از 4 میلیون نوبت سر رأس دام در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از واکسیناسیون بیش از چهار میلیون نوبت سر رأس دام در استان از ابتدای سال تا انتهای شهریور ماه جاری خبر داد.

واکسیناسیون بیش از 4 میلیون نوبت سر رأس دام در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محسن صادقی امشب در جمع خبرنگاران با تبریک هفته دامپزشکی به همه همکاران خود در این دستگاه، اظهار کرد: خدمات دامپزشکی از بهترین خدمات در نظام جمهوری اسلامی است که از ابتدا تاکنون به خوبی صورت گرفته است.

مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اشتباه بزرگی است اگر سر و کار دامپزشکی را تنها با دام بدانیم؛ بلکه حوزه کاری ما بسیار گسترده بوده و در زندگی روزمره مردم جایگاه به خصوصی داریم.

صادقی به بسیاری از خدماتی که در این شش ماهه نخست سال جاری در استان صورت گرفته اشاره کرد و بیان داشت: واکسیناسیون 4 میلیون و 184 هزار نوبت سر رأس دام از اقدامات خوب دامپزشکی در این مدت بوده است.

مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد متذکر شد: امسال به نسبت مدت مشابه سال قبل 28 درصد رشد واکسیناسیون جمعیت دامی استان را داشتیم.

این مسئول در پایان با بیان اینکه برای طیور نیز 8 میلیون و 990 هزار نوبت قطعه واکسیناسیون در استان داشته‌ایم، یادآور شد: این نمایانگر درصد خوب و فزاینده‌ای در واکسیناسیون طیور در استان است.

انتهای پیام/2571/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول