اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی فارس خبر داد

برگزاری دوره‌های دیپلمه دامپزشکی در فارس

مدیرکل دامپزشکی فارس از برگزاری دوره‌های دیپلمه دامپزشکی در استان خبر داد.

برگزاری دوره‌های دیپلمه دامپزشکی در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، قاسم رضاییان‌زاده ظهر امروز در همایش بزرگداشت روز دامپزشک با اشاره به کمبود‌های ناشی از تحریم در زمینه دامپزشکی اظهار داشت: با توجه به وجود مشکلات بسیار از جمله کاهش 18 درصدی اعتبارات عمرانی و همچنین خشکسالی، توانستیم در سالی که گذشت، شاهد پیشرفت‌های چشمگیری باشیم.

وی افزود: از آغاز سال گذشته، طرح تضمین کیفیت آغاز و گام‌های موثری برداشته شد که در این زمینه پیشرفت 40 تا 50 درصدی حاصل شد که همچنان در حال بررسی و ارتقای این طرح هستیم.

رضاییان‌زاده همچنین به سیستم GIS تحت وب در تمام مرغداری‌ها، زنبورستان‌ها و حوض‌های پرورش ماهی اشاره کرد و به تسهیل امور در راه‌اندازی این سیستم اذعان داشت.

مدیرکل دامپزشکی فارس عنوان کرد: با هدف بالا بردن سطح علمی و دانش کارکنان حوزه دامپزشکی، درصدد برگزاری دوره‌های دیپلمه‌های دامپزشکی در سطح این استان هستیم تا بتوانیم در بخش خصوصی و دولتی از امکان یادگیری بیشتر استفاده کنیم.

وی در بیان کمبودها در حوزه دامپزشکی خاطرنشان کرد: از کمبود‌های اصلی ما، نبود آزمایشگاه منطقه‌ای متناسب با حجم و گسترش فعالیت‌های این استان است که با توجه به حجم فعالیت‌ها ضرورت ایجاد این آزمایشگاه‌های منطقه‌ای برای پشتیبانی شرکت‌های تولیدی احساس می‌شود.

انتهای پیام/2448/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول