اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نیروی انتظامی مازندران خبر داد

فعالیت یک هزار دفتر پلیس +10 در کشور/افزایش خدمات‌دهی تا 20 مورد

معاون فناوری و ارتباطات نیروی انتظامی مازندران از فعالیت یک‌هزار دفتر پلیس + 10 در سراسر کشور خبر داد و گفت: در استان مازندران 30 دفتر پلیس + 10 در حال فعالیت است.

فعالیت یک هزار دفتر پلیس +10 در کشور/افزایش خدمات‌دهی تا 20 مورد

به گزارش خبرگزاری فارس در ساری، سردار قربان معمری امروز در همایش تخصصی مدیران و کاربران دفاتر خدمات الکترونیک «‌پلیس + 10» انتظامی استان مازندران در سالن هلال‌احمر شهرستان ساری، گفت: دفاتر پلیس + 10 در سال 82 با اهداف کاهش تصدی‌گری دولت در امور اجرایی و افزایش‌دهی خدمات به مردم و راه سریع دسترسی به آن افتتاح شد.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی استان مازندران، با اشاره به اینکه پلیس + 10 با هدف 10 نوع خدمت به مردم افتتاح شد، یادآور شد: در ابتدای کار این مجموعه حدود 600 دفتر پلیس + ده در سراسر کشور افتتاح شد.

معمری از فعالیت یک هزار دفتر پلیس + 10 در سراسر کشور خبر داد و گفت: در استان مازندران 30 دفتر پلیس + 10 در حال فعالیت است.

وی تصریح کرد: دفاتر پلیس + 10 با فعالیت بخش خصوصی و نظارت نیروی انتظامی در حال خدمات‌دهی به مردم است.

معمری فناوری اطلاعات را ابزاری قدرتمند برای خدمات‌دهی بیشتر و مناسب‌تر به مردم دانست و بیان کرد: با محقق شدن دولت الکترونیک گام موثری در جهت خدمات‌دهی بیشتر و مطمئن‌تر برای مردم برداشته می‌شود.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی استان مازندران ابراز داشت: حذف فعالیت‌های خصوصی غیرضروری، مراجعه حداکثری مردم به نیروی انتظامی و دریافت سریع‌تر خدمات از دیگر اهداف فعالیت پلیس + 10 است.

معاون فناوری و ارتباطات نیروی انتظامی مازندران گفت: در حال حاضر خدمات‌دهی دفاتر پلیس + 10 از ده مورد به 20 مورد رسید. 

انتهای‌پیام/86004/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول