اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قلعه‌گنج:

شوراها به مسائل فرهنگی روستاها اهمیت دهند

امام جمعه قلعه‌گنج گفت: شوراها باید به مسائل فرهنگی روستاها اهمیت دهند و مردم باید از فرهنگ ناب دینی بهره‌مند باشند.

شوراها به مسائل فرهنگی روستاها اهمیت دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، حجت‌الاسلام احمد نجنو بعد از ظهر امروز در جمع شوراهای اسلامی این شهرستان، اظهار داشت: تهاجم فرهنگی تمام زندگی ما را هدف قرار داده و در اعتقادات و در ساخت و ساز تأثیر گذاشته و باید با این هجمه مقابله کنیم.

وی افزود: شوراها باید به مسائل فرهنگی روستاها اهمیت دهند و مردم یک روستا باید از فرهنگ ناب دینی بهره‌مند بوده و شوراها و دهیاران به دنبال آباد کردن مساجد باشند.

امام جمعه قلعه‌گنج ادامه داد: شوراها کارها را پیگیری و مشکلات را طبقه‌بندی کرده و براساس اولویت به آن رسیدگی کنند و در امور بهداشتی و فرهنگی پیشقدم باشند.

نجنو بیان داشت: شوراها به افراد مستمند و نیازمند رسیدگی و مشکلات آنها را مد نظر داشته باشند؛ خدای متعال کمک به این افراد را به طور ویژه نگاه می‌کند.

وی اذعان داشت: به برکت نظام جمهوری اسلامی امکانات خوبی به دهیاری‌ها واگذار شده است، بنابراین دهیاری‌ها باید در استفاده از این وسایل و تجهیزات دقت کرده و نسبت به نگهداری آنها کوشا باشید.

امام جمعه قلعه‌گنج تصریح کرد: اگر می‌خواهید تقوا را در زندگی خود پیدا کنید به دنبال کسب آن باشید و شرکت در نماز جمعه یکی از این راه‌ها است.

نجنو در پایان متذکر شد: شوراهای جدید از تجربه و موفقیت‌های سایر شوراها الگوبرداری و در راستای آبادانی روستای خود بکوشند.

انتهای پیام/80004/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول