اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور فرهنگی پیام نور کرمان خبر داد

اعزام کارکنان و اساتید پیام‌نور کرمان به عتبات عالیات

مدیر امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت: کارکنان و اساتید دانشگاه پیام‌نور استان کرمان برای دومین بار به زیارت عتبات عالیات اعزام شدند.

اعزام کارکنان و اساتید پیام‌نور کرمان به عتبات عالیات

امین رستمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: دومین کاروان زیارتی دانشگاهیان پیام‌نور کرمان با همت امور فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه در شهریورماه امسال به عتبات عالیات اعزام شدند.

وی افزود: این کاروان زیارتی که با حضور 30 نفر از کارکنان و اساتید دانشگاه پیام‌نور استان بود با همکاری نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان در شهریورماه امسال و با فراهم کردن تسهیلات بانکی برای زائران به زیارت عتبات عالیات اعزام شدند.

مدیر امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان کرمان در پایان اذعان داشت: علاوه بر اعزام کاروان‌های زیارتی دانشگاهیان از طرف ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان کرمان نیز مقدمات کار برای اعزام کاروان‌های زیارتی به عتبات عالیات را فراهم کرد و اکنون برای دومین بار این امر به تحقق پیوست.

انتهای پیام/2446/ذ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول