اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فناوری و پژوهش دانشگاه پیام‌نور کشور خبر داد

رشد بی‌سابقه دانشگاه پیام‌نور یاسوج در تألیف کتاب

معاون فناوری و پژوهش دانشگاه پیام‌نور کشور گفت: دانشگاه پیام‌نور یاسوج در تألیف کتاب با رشد بی‌سابقه‌ای نسبت به سال‌های گذشته روبه‌رو است.

رشد بی‌سابقه دانشگاه پیام‌نور یاسوج در تألیف کتاب

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، احمد آخوند صبح امروز در نشست کارکنان پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی‌داشت و اظهار کرد: پتانسیل‌های پیشرفت و ترقی در جوانان ما وجود دارد و می‌توانند به مملکت خدمت کرده و پاسدار کیان مقدس جمهوری اسلامی باشند و می‌بایست در این راه به شهدا به عنوان الگوهای بی‌نظیری هشت سال مبارزه و ایثار اقتدا کنیم.

معاون فناوری و پژوهش دانشگاه پیام‌نور کشور از پیشرفت‌های فوق‌العاده در حوزه فناوری‌های نوین علمی و پژوهشی به دست جوانان اشاره کرد و گفت: عرصه خدمت هم‌اکنون نیز شاهد افتخار آفرینی جوانان این مرز و بوم است.

 آخوند به پیشرفت‌های چشمگیر در حوزه‌های فن‌آوری و پژوهش در دانشگاه پیام‌نور طی سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: در سنوات گذشته بانک سوالات دانشگاه که هر ترم طراحی، ویرایش و ارسال قریب به 6 هزار آزمون درس را در بانک سؤالات به صورت سنتی و دستی انجام می‌شد، امروز همه مراحل انجام کار به صورت اینترنتی است و اساتید دانشگاه پیام‌نور از سراسر کشور اقدام به طرح سؤال و ویراستاری می‌کنند.

معاون فناوری و پژوهش دانشگاه پیام‌نور کشور عنوان کرد: در تالیف کتاب، دانشگاه پیام‌نور با رشد بی‌سابقه‌ای نسبت به سال‌های گذشته روبه‌رو است.

آخوند با اعلام این خبر که یک هزار و صد عنوان کتاب در مراحل مختلف تالیف قرار دارند، گفت: در مدت بیست سال گذشته هر سال بین 50 تا 60 جلد کتاب در دانشگاه پیام‌نور به تالیف می‌رسید، این تعداد تالیف از 100 عنوان کتاب در سال 89 به همتی که در سال‌های اخیر صورت گرفت و با تمهیداتی که اندیشیده شد و الکترونیکی شدن درخواست تالیف کتاب، مؤلفانی از 31 استان متقاضی تالیف کتب این دانشگاه هستند. بدین ترتیب در اولین فراخوان الکترونیکی بیش از 500 عنوان تالیف برای اساتید اختصاص داده شد و در فراخوان دوم برای بیش از 600 عنوان تالیف ابلاغ صادر شد.

آخوند خاطرنشان کرد: تعداد کتبی که در دانشگاه پیام‌نور در مراحل مختلف تالیف و ویراستاری قرار دارند از 100 عنوان کتاب در سال 89 به حدود یک هزار و 100 عنوان کتاب در سال جاری افزایش یافت این در حالی است که در 20 سال گذشته تنها یک هزار عنوان کتاب توسط دانشگاه پیام‌نور به رشته تالیف در آمده بود.

این مسئول گفت: راه‌اندازی سامانه نشریات به رشدی بی‌سابقه نسبت به سال‌های قبل رسیده و اکنون 11 نشریه علمی، پژوهشی در دانشگاه پیام‌نور فعالیت خود را آغاز کرده است و 20 نشریه دیگر نیز در مراحل انتهایی اخذ مجوزهای لازم قرار دارد.

انتهای پیام/82009/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول