اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط معاون دانشگاه پیام‌نور کشور

مشکلات دانشگاه پیام‌نور یاسوج بررسی شد

سخنگو و مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد از بررسی مشکلات این دانشگاه توسط معاون دانشگاه پیام‌نور کشور خبر داد.

مشکلات دانشگاه پیام‌نور یاسوج بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، خدیجه اسدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به بازدید معاون فناوری پژوهش دانشگاه پیام نور کشور از مراکز و واحدهای دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد.

این مسئول در پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد افزود: دکتر احمد آخوند معاون فناوری و پژوهش دانشگاه پیام‌نور کشور با هدف بررسی مشکلات مراکز و واحدهای دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد همزمان با روزهای آغازین سال تحصیلی 93-92 صبح امروز وارد یاسوج شد.

 اسدی در ادامه گفت: معاون دانشگاه پیام‌نور کشور از اولین دقایق حضور در ستاد استانی این دانشگاه در نشستی با حضور مدیران ستادی دانشگاه پیام‌نور استان حضور یافت.

وی افزود: در این نشست اهم مشکلات مراکز و واحدهای دانشگاه در حوزه‌های مختلف عمران، مالی- اداری، فرهنگی- دانشجویی، روابط عمومی و ارتباطات، پژوهش و فناوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این مسئول تصریح کرد: معاون دانشگاه پیام‌نور کشور که به نمایندگی از سوی دکتر زیاری ریاست دانشگاه پیام‌نور کشور در یاسوج حضور دارد طی روزهای یکشنبه و دوشنبه از 9 مراکز و واحد مختلف استان بازدید خواهد کرد و از نزدیک روند توسعه‌ای دانشگاه را مورد بررسی قرار می‌دهد.

انتهای پیام/2571/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول