اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توفیقی در گفت‌وگو با خبرنگاران:

ملاک پذیرش دانشجو اساسنامه دانشگاه پیام نور است

سرپرست وزارت علوم با اشاره به گزارشاتی مبنی بر پذیرش دانشجوی حضوری در دانشگاه پیام نور گفت: اگر این امر مخالف اساسنامه باشد، از آن جلوگیری خواهد شد.

ملاک پذیرش دانشجو اساسنامه دانشگاه پیام نور است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جعفر توفیقی پنجشنبه شب در حاشیه نشست هیئت رئیسه دانشگاه ادیان و مذاهب در قم با اشاره به دیدارهایی که طی امروز با علما و مراجع داشت، اظهار کرد: به دلیل تداخل برنامه‌ها نتوانستم با برخی از مراجع دیدار داشته باشم، اما سعی می‌کنم در سفرهای آینده این امر را جبران کنم.

وی افزود: امروز با هشت نفر از علما و مراجع دیدارهایی صورت گرفت و سعی می‌کنیم در سفرهای بعدی با سایر علما نیز دیدار داشته باشیم.

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه به شیوه پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: بر اساس برخی گزارشات ظاهرا دانشگاه پیام نور دوره‌های حضوری برگزار می‌کند؛ ملاک اصلی اساسنامه دانشگاه پیام نور است و اگر این امر مخالف اساسنامه باشد، از آن جلوگیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در مورد دانشجویان ستاره‌دار قبل از سال 1390 نیز در حال بررسی هستیم و پس از پایان کار اظهارنظر می‌کنیم؛ در حال حاضر پرونده آن دسته از دانشجویانی که تا سال 90 مشکلاتی داشتند، بررسی شده و در ادامه به دانشجویان سال‌های قبل نیز خواهیم رسید.

انتهای پیام/78004/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول