اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور لرستان:

100 درصد اعضای علمی دانشگاه پیام نور لرستان بسیجی هستند

رئیس دانشگاه پیام‌نور لرستان گفت: از 125 عضو هیئت علمی تمام وقت دانشگاه پیام نور لرستان، 100 درصد بسیجی هستند.

100 درصد اعضای علمی دانشگاه پیام نور لرستان بسیجی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمدرضا جعفری لحظاتی پیش در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید مصطفی احمدی روشن در خرم‌آباد، گفت: بنا بود که در سال 93-92 طبق چشم‌انداز سند توسعه 1404، رشد علمی ما در تمام زمینه‌ها افزایش داشته باشد که این اتفاق سال گذشته رخ داده و ما در عرصه‌های مختلف علمی، صنعتی، اجتماعی و غیره رشد چشمگیری داشته‌ایم.

این مسئول عنوان کرد: ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که بدون حضور خارجی‌ها دانشمندان ما دست به کارهای بزرگی زده‌اند که شهید مصطفی احمدی روشن یکی از این شهدا است.

جعفری تصریح کرد: دانشگاه پیام نور لرستان در 9 مرکز شهرستان‌ها دارای دانشگاه است و 30 هزار دانشجو در این مراکز مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور لرستان گفت: 125 نفر عضو هیئت علمی تمام وقت در دانشگاه پیام نور لرستان هستند که از این تعداد 100 درصد عضو پایگاه بسیج هستند.

جعفری ادامه داد: 1150 نفر عضو موقت و مدرس دانشگاه‌ها در این استان مشغول به تحصیل هستند که 20 درصد از آنها نیز جذب کانون بسیج اساتید شده‌اند.

این مسئول یادآور شد: افتتاح پایگاه شهید مصطفی احمدی روشن نخستین پایگاه کارکنان و اساتید بسیجی در دانشگاه پیام نور لرستان است.

وی متذکر شد: شهید مصطفی احمدی روشن، فردی پر توان، پر انرژی و با روحیه‌ای بسیجی بود که خود را وقف نظام کرده بود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور لرستان اذعان داشت: ما باید رهرو همچین شهدایی باشیم و در خدمت بی منت، پذیرش مسئولیت و احساس مسئولیت، نظم و ترتیب را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

انتهای پیام/2304/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول