اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری همایش بادبادک‌پرانی کودکان و نوجوانان میاندوآب

رئیس گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: 15 مهر ماه همایش بادبادک‌پرانی کودکان و نوجوانان شهرستان میاندوآب برگزار می‌شود.

برگزاری همایش بادبادک‌پرانی کودکان و نوجوانان میاندوآب

کرم مهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: گروه توسعه ورزش‌های همگانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی برنامه‌های متعدد و متنوعی برای اجرا در شهرستان‌های مختلف استان در طول هفته ملی کودک در نظر گرفته است.

وی به وجود غرفه ورزشی در جشنواره‌ای که به مناسبت هفته ملی کودک از شانزدهم مهر ماه و به مدت سه روز در محل پارک ملت برگزار می‌شود، اشاره کرد و گفت: این غرفه می‌تواند فرصت خوبی برای اشاعه ورزش همگانی میان کودکان بوده و در کنار سایر غرفه‌ها برای کودکان جذاب باشد.

مهدی‌زاده از برگزاری کارگاه سه ساعتی آموزش رفتارهای حرکتی کودکان در هفدهم مهر ماه خبر داد و افزود: این کارگاه از ساعت 9 صبح در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان، برای مربیان مهدهای کودک و  تمام افرادی که به نوعی با امورات مختلف کودکان مرتبط هستند، برگزار می‌شود.

وی به برگزاری مسابقات ورزشی به صورت رایانه‌ای ویژه دانش آموزان در هفته ملی کودک اشاره کرد و گفت: این مسابقات با شرکت دانش آموزان سراسر استان همزمان با بیستم مهر ماه در  محل مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی برگزار می‌شود.

رئیس گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در ادامه از اهدای جوایز نفیس و ارزنده برای برگزیدگان این سری از مسابقات خبر داد.

وی همچنین به برگزاری برنامه‌های مختلف همزمان با هفته ملی کودک، توسط ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان نیز اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقات سه‌چرخه‌سواری کودکان سه تا چهار سال، مسابقات پرتاب توپ کودکان چهار تا پنج سال و برگزاری مسابقات ماست‌خوری همزمان با نخستین روز از هفته ملی کودک در سردشت از جمله این برنامه‌ها است.

مهدی‌زاده همچنین با اشاره به برگزاری همایش بادبادک‌پرانی کودکان و نوجوانان شهرستان میاندوآب، در پانزدهم مهر ماه، گفت: مسابقات چهار دست و پای کودکان زیر یک سال نیز از جمله برنامه‌های بسیار جذابی است که فردا به همت اداره ورزش و جوانان سلماس در این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/61006/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول