اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان عنوان کرد

گرما و رطوبت شدید 2 حریف سرسخت الوند همدان در بندرعباس

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان گفت: هوای بندرعباس در 2 روز اخیر گرم، بسیار شرجی و مرطوب است و این موضوع کار را برای بازیکنان ما سخت می‌کند.

گرما و رطوبت شدید 2 حریف سرسخت الوند همدان در بندرعباس

رضا طلایی‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: شکر خدا توانستیم در دو هفته اول لیگ دسته اول، خوب شروع کنیم و با یک پیروزی خارج خانه و تساوی خانگی صدرنشین شویم.

وی افزود: فاصله زمانی کم بازی‌ها باعث شده فقط بعد از مسابقه ریکاوری کنیم و برای هماهنگی بیشتر، یک یا دو جلسه تمرین داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان ادامه داد: در این هفته سعی کردیم به چارچوب‌شناسی و گلزنی بیشتر تمرکز کنیم.

وی اضافه کرد: پراکندگی تیم‌ها در گروه ما در نقاط مختلف کشور یکی دیگر از سختی‌های کار است که باید زمان زیادی را برای طی راه تحمل کنیم.

به گفته طلایی‌منش؛ برنامه‌ای که فدراسیون تنظیم کرده که تیم‌های لیگ یکی، هر شش روز یک بازی با این بعد مسافت و امکانات داشته باشند واقعاً دشوار است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت بازیکنان تیمش برای این بازی خاطرنشان کرد: مصدومیتی که آرمین طلایی و قاسم اکبری هفته گذشته با آن مواجه شدند، تقریباً بهبود یافته که در صورت نداشتن درد و مشکل در ترکیب قرار خواهند گرفت.

سرمربی تیم فوتبال همدان ادامه داد: هادی بلوری، حسین کاظمی و رضا حاتمی سه بازیکنی هستند که از بند مصدومیت رها نشدند که با اضافه شدن این سه، قطعاً تیم شرایط بهتری را خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تیم شهرداری بندرعباس تنها یک بازی را انجام داده و شناخت ما نسبت به حریف نسبی است، خاطرنشان کرد: در شرایطی ما برابر تیم شهرداری به میدان می‌رویم که بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارد اما برای ما تیم دست و پا بسته و کوچکی نیست.

طلایی‌منش یادآور شد: در هفته‌های اول هیچ تیمی شرایط ایده‌آل صد درصدی ندارد و قطعاً روز به روز همه تیم‌ها هماهنگ‌تر می‌شوند و باید بگوییم امروز کار سختی را برابر میزبان خود داریم.

بر اساس اعلام دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال مسابقه بین الوند همدان و شهرداری بندرعباس علیرضا حیدرپناه (داور وسط)، سجاد قنبری و فرهاد مروجی (کمک‌داور) و ایمان کهیش (داور چهارم) را قضاوت خواهند کرد که حسین خوشخوان به عنوان ناظر داوری حضور خواهد داشت.

این بازی امروز یکشنبه 14 مهر از ساعت 15:30 در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول