اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

برگزاری آزمون آموزش مجازی مشارکت روستاییان مازندران

آزمون جامع دوره آموزش مجازی مشارکت روستاییان مازندران در تهیه و اجرای طرح هادی و توسعه عمران روستایی برگزار شد.

برگزاری آزمون آموزش مجازی مشارکت روستاییان مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران، آزمون جامع دوره آموزش مجازی مشارکت روستاییان در تهیه و اجرای طرح هادی و توسعه عمران روستایی برگزار شد.

این آزمون با نظارت مرتضی اورنگی مدیرکل دفتر آموزش و توسعه منابع انسانی و عزیزپور نماینده معاونت عمران روستایی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور همراه بود.

مدیرکل دفتر آموزش و توسعه منابع انسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هدف از برگزاری این آزمون را سنجش میزان آشنایی مدیران شهرستان‌ها و کارشناسان حوزه معاونت عمران روستایی بنیاد مسکن استان از نحوه مشارکت روستاییان در تهیه و اجرای طرح هادی و توسعه عمران روستایی و میزان بهره‌بری آنان از دوره آموزشی عنوان کرد.

مرتضی اورنگی گفت: هدف از برگزاری این دوره، آموزش روش‌ها و فنون برنامه‌ریزی در بحث مشارکت روستائیان و همچنین بررسی فرصت‌ها، محدودیت‌ها و اصول اساسی در طراحی الگوهای مشارکت روستائیان در طرح‌های توسعه و عمران است.

وی به نحوه برگزاری این دوره آموزشی اشاره کرد و گفت: اجرای این دوره به صورت مجازی و مباحث آموزشی آن شامل 12 جلسه درسی دو ساعته بود که تاریخ و ساعت برگزاری آزمون جامع آن برای تمام استان‌ها یکسان بوده و به صورت سراسری در مرکز استان‌ها اجرا شد.

به گزارش فارس، در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران 45 نفر در این آزمون شرکت کردند.

انتهای پیام/2296/ک/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول