اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی:

10 میلیارد ریال در پروژه مسکن مهر سوادکوه شمالی هزینه نشد

نماینده مردم سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس با اشاره به اینکه حدود 10 میلیارد ریال در پروژه مسکن مهر سوادکوه شمالی هزینه نشده است، افزود: 20 میلیارد ریال برای طرح‌های مسکن سوادکوه اختصاص خواهد یافت.

10 میلیارد ریال در پروژه مسکن مهر سوادکوه شمالی هزینه نشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، کمال علیپور صبح امروز در بازدید از مراحل ساخت مسکن مهر شیرگاه با اشاره به وجود یک میلیون و 800 هزار نفر متقاضی مسکن در کشور، گفت: دولت به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی نیاز همه متقاضیان مسکن باشد.

وی با تاکید برنامه پنجم توسعه برای مسکن‌دار شدن متقاضیان اشاره کرد و با بیان اینکه در دولت نهم و دهم این بحث با نام مسکن مهر پیگیری شد، گفت: مسکن‌دار شدن متقاضیان از طرح‌های برنامه پنجم توسعه است و دولت‌ها باید در این زمینه گام بر دارند.

 یک میلیون و 800 هزار نفر متقاضی مسکن در کشور

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر یک میلیون و 800 هزار نفر متقاضی مسکن در کشور وجود دارد، افزود: برنامه‌ریزی دولت برای ساخت 2 میلیون و 200 هزار واحد مسکن تقریبا نتیجه داد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر نزدیک به چهار میلیون واحد مسکن در کشور کم داریم، خاطرنشان کرد: دولت به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی نیاز همه متقاضیان مسکن باشد و بخش خصوصی باید در این زمینه به دولت کمک کند.

طرح مسکن مهر ادامه خواهد داشت

وی بر اعتقاد وزیر مسکن و شهرسازی دولت یازدهم بر ادامه طرح مسکن مهر اشاره و یادآوری کرد: وزیر مسکن و شهرسازی بر ادامه روند مسکن مهر با پس‌انداز مسکن توسط مردم و افزایش تسهیلات را در برنامه‌ریزی خود لحاظ کرده است.

علیپور به بیان وضعیت مسکن مهر در استان مازندران پرداخت و افزود: عملکرد مسکن مهر غیر از قسمتی از شهرستان ساری و جویبار و شهرستان سوادکوه در استان مازندران مناسب بوده است.

حدود 10 میلیارد ریال در پروژه مسکن مهر سوادکوه شمالی گم شده است

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی به بیان مشکلات اجرایی شدن مسکن مهر سوادکوه اشاره کرد و گفت: جدی نبودن نظارت مسکن و شهرسازی و قوی نبودن پیمانکار از مشکلات مسکن مهر در سوادکوه شمالی بوده است و حدود 10 میلیارد ریال در پروژه مسکن مهر سوادکوه شمالی گم شده و پیمانکار طرح عوض شده است.

وی بر توافق انجام شده برای آماده سازی اولیه 90 واحد از 224 واحد مسکن مهر شیر گاه اشاره و یادآوری کرد: مردم شیر گاه با فروش وسائل خود اقدام به مشارکت در ساخت مسکن مهر داشته اند و موانع بهره‌برداری آن باید بر طرف شود.

20 میلیارد ریال برای طرح های مسکن سوادکوه اختصاص خواهد یافت

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار هفته گذشته خود با وزیر راه و شهرسازی به موافقیت وزیر برای مساعدت در زیر ساخت‌های مسکن مهر شیرگاه به مبلغ 15 میلیارد ریال و مسکن فرهنگیان پل سفید به مبلغ پنج میلیارد ریال خبر داد و تصریح کرد: پیمانکار باید دارای سرمایه لازم برای طرح‌ها باشد و باید قبل از شروع به فعالیت پیمانکار استعلام لازم از بانک‌ها برای آورده مناسب وی انجام شود و اگر پیمانکاری شروع به کار کند و از لحاظ مالی قوی نباشد باید کمک کنیم تا عقب ماندگی کار جبران شود.

علیپور با بیان اینکه وضعیت مسکن مهر شیر گاه به صورت غده‌ای در این حوزه انتخابیه در آمده است به پیگیری خود برای حل موانع بهره‌برداری از آن تاکید کرد.

انتهای پیام/86015/خ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول