اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبر داد

افتتاح 3 هزار واحد مسکن مهر مازندران تا دو ماه آینده

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه در سال 91 حدود 22 هزار واحد مسکن مهر در مازندران افتتاح شد، گفت: حدود 3 هزار واحد مسکن مهر در استان در صورت تعامل دستگاه‌های اجرایی در هفته بسیج به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 3 هزار واحد مسکن مهر مازندران تا دو ماه آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، علی اسد در جلسه شورای مسکن استان بر رعایت اصول فنی ساخت‌وساز و نظارت دقیق در پروژه‌های مسکن مهر تاکید کرد.

اسد با تاکید بر اجرایی شدن مصوبات این شورا افزود: پروژه مسکن مهر فرصت مناسبی برای خانه‌دار شدن به‌ویژه برای اقشار کم درآمد جامعه است.

وی خواستار همدلی، وحدت و تعامل مجموعه راه و شهرسازی و دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان شد و تصریح کرد: نظارت دقیق، تقویت و ارتقا کیفیت ساخت‌وسازها و بهره‌برداری سریع‌تر پروژه‌ها حاصل همدلی و تعامل دستگاه‌های ذیربط است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران اظهار داشت: دستگاه‌های خدمات‌رسان، نظام مهندسی، پیمانکاران، ناظران و ... در راستای حل برخی مسائل پروژه‌های مسکن مهر اهتمام جدی کنند.

وی با قدردانی از تلاش‌های و همکاری‌های همه‌جانبه مجموعه بانک مسکن در ارائه تسهیلات در پروژه‌های مسکن مهر گفت: با بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر، دغدغه متقاضیان بر طرف شده و در مجموع شاهد برقراری آرامش و آسایش اجتماعی هستیم.

اسد درباره متولیانی که پروژه‌های اجرایی مسکن مهر آن‌ها غیرفعال مانده بیان داشت: پروژه‌های غیرفعال مسکن مهر در استان تا پایان مهرماه فرصت دارند تا نسبت به رفع موانع اجرایی پروژه‌های خود اقدام کنند، در غیر این صورت هیچ تسهیلاتی از سوی بانک مسکن و مجموعه راه و شهرسازی به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران طرح ملی مسکن مهر را حرکتی عظیم و کم‌نظیر در عرصه تامین مسکن در جامعه برشمرد و افزود: دولت در راستای برقراری عدالت در جامعه، عزم و اراده خود را برای تحقق اهداف بلندمدت این طرح به‌کار بسته است.

انتهای پیام/2296/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول